W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
Nr. Ref.:
Twój zakres obowiązków
- Budowanie bazy potencjalnych dostawców
- Przygotowywanie dokumentów konkursowych w tym projektów umów
- Sporządzanie zestawień i analiz ofert
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami
- Przygotowywanie wniosków i rekomendacji wyboru
- Przygotowywanie umów we współpracy z Departamentem Prawnym
- Monitorowanie rynku dostawców
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wyższe wykształcenie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy z dużą ilością informacji pod presją czasu
- Umiejętności negocjacyjne
- Dobrej znajomości pakietu MS Office
To oferujemy
- Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
- Pracę w przyjaznym, efektywnym zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.