

Kogo szukamy
- Osoby, która chce zostać full-stack marketerem;
- Osoby z zapałem i otwartą głową, która chce nauczyć się od grupy pasjonatów jak prowadzić nowoczesny i efektywny marketing B2B w modelu od budowania reputacji, przez relacje aż do generowania sprzedaży;
- Osoby, która po okresie praktyki chciałaby się związać z firmą na dłużej;
- Osoby, która chce się wciąż uczyć i czuć dumę ze swojej pracy;
- Studenta/ki 4 lub 5 roku (marketing / reklama / dziennikarstwo);
- Osoby dyspozycyjnej w tygodniu min. 30 godzin.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
- Poprzez rotację i projekty w kilku obszarach marketingowych (eMarketing, Komunikacja, Marketingi Funkcyjne, C&I) – poznanie szerokiego spektrum specyfiki i narzędzi jako przygotowanie do przejęcia odpowiedzialności za własny obszar.
Co oferujemy
- Płatne praktyki w oparciu o umowę zlecenie;
- Dofinansowanie do karty MultiSport i darmową siłownię w budynku;
- Komputer służbowy,
- Pracę w dynamicznym środowisku, wspierającym rozwój osobisty i zawodowy,
- Zgrany zespół, pełen pomysłów, który służy na każdym kroku swoim doświadczeniem i dowcipem.
W trakcie stażu nauczysz się:
- Planowania działań marketingowych dla B2B;
- Jak w praktyce korzystać z narzędzi Digital Marketera;
- Jak tworzyć i realizować strategie marketingowe oraz content marketingowe dla B2B;
- Jak mierzyć i analizować efektywność działań marketera;
- Jak efektywnie planować swój czas.

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Deloitte od 175 lat tworzy generację wpływu. Jednym z fundamentów marki jest propagowanie postawy, która w pozytywny sposób wpływa na współczesny i przyszły świat. Dlatego każdy z pracowników ma szansę zaangażować się w inicjatywy wspierające biznes, środowisko, a także lokalne społeczności. To miejsce, w którym dbamy o tworzenie kultury włączającej, gdzie naprawdę możesz być sobą. Zrób pierwszy krok – prześlij nam swoje CV i dołącz do zespołu.
O zespole
Zespół marketingu zajmuje się działaniami zewnętrznymi i wewnętrznymi, które kreują pozytywny wizerunek marki, dążąc do umocnienia jej pozycji na rynku.
Działania zewnętrzne:
- Promocja, budowanie i zarządzanie marką;
- Kontakty z prasą;
- Sponsoring;
- Konferencje i seminaria;
- Broszury i publikacje;
- Biuletyny i alerty;
- Zrównoważony rozwój;
- E-marketing (webcasty, podcasty, digital media);
- Business development;
- Materiały promocyjne i reklamowe.
Działania wewnętrzne:
- Spotkania firmowe;
- Komunikacja wewnętrzna;
- Intranet.