Szukamy osoby na stanowisko Specjalista/t-ka ds. Technicznej Obsługi Reklamacji do naszego biura w Warszawie. Praca w tej roli będzie związana z odpowiedzialnością za bieżącą obsługę reklamacji i zgłoszeń klientów, a w szczególności w terminowym ich rozpatrywaniem, monitorowaniem statusu, zlecanie napraw podwykonawcom lokalnym i zagranicznym centrom naprawczym.
- Prowadzenie zgłoszeń klientów w systemie Serwisowym
- Rozpatrywanie reklamacji, wymiana produktów lub obsługa zwrotów do naprawy
- Weryfikacja techniczna reklamacji
- Organizacja napraw wykonywanych przez podwykonawców krajowych lub wysyłka do zagranicznych centrów naprawczych
- Przygotowywanie ofert i sprzedaż usług związanych z naprawami
- Obsługa przychodzących paczek z reklamacja i wysyłek naprawionych produktów
- Koordynacja i rozliczanie prac podwykonawców
- Realizacja celów budżetowych w zakresie
- Realizacja polityki gwarancyjnej firmy
Doświadczenie i umiejętności, których szukamy:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne z zakresu elektrotechniki, elektroniki lub automatyki
- Podstawowa wiedza urządzeń i aparatury z zakresu aparatury elektrycznej oraz doświadczenie w pracy organizacjach serwisowych
- Język Angielski – minimum w zakresie czytania dokumentacji technicznej i podstawowej komunikacji
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność samoorganizacji i priorytetyzowania zadań
- Odporność na stres
- Zrozumienie potrzeb klienta
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Jeśli interesuje Cię:
- Ciekawa praca w firmie mającej znaczący udział w rynku
- Narżedzia przydatne w wykonywaniu pracy (laptop, telefon)
- Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowych
- Udział w szkoleniach technicznych - lokalnych i międzynarodowych
- Uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (premia w zależności od osiągnięć, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne i na życie)
... Nie wahaj się i wyślij CV już dziś.
Benefits we offer:
Fund
Insurance
care
bonus
bonus and
recognition
awards