Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Schneider Electric Polska
Data aktualizacji: 2021-07-11
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2021-07-11
Specjalista ds. Technicznej Obsługi Reklamacji
Warszawa
Czy marzysz o pracy w firmie, której działalności przyświeca ważny cel? W firmie, która ceni różnorodność i motywuje swoich pracowników do innowacji i dawania z siebie tego, co najlepsze?

Szukamy osoby na stanowisko Specjalista/t-ka ds. Technicznej Obsługi Reklamacji do naszego biura w Warszawie. Praca w tej roli będzie związana z odpowiedzialnością za bieżącą  obsługę reklamacji i zgłoszeń klientów, a w szczególności w terminowym ich rozpatrywaniem, monitorowaniem statusu, zlecanie napraw podwykonawcom lokalnym i zagranicznym centrom naprawczym.

Twój zakres obowiązków:
  • Prowadzenie zgłoszeń klientów w systemie Serwisowym
  • Rozpatrywanie reklamacji, wymiana produktów lub obsługa zwrotów do naprawy
  • Weryfikacja techniczna reklamacji
  • Organizacja napraw wykonywanych przez podwykonawców krajowych lub wysyłka do zagranicznych centrów naprawczych
  • Przygotowywanie ofert i sprzedaż usług związanych z naprawami
  • Obsługa przychodzących paczek z reklamacja i wysyłek naprawionych produktów
  • Koordynacja i rozliczanie prac podwykonawców
  • Realizacja celów budżetowych w zakresie
  • Realizacja polityki gwarancyjnej firmy

Doświadczenie i umiejętności, których szukamy:

  • Wykształcenie minimum średnie techniczne z zakresu elektrotechniki, elektroniki lub automatyki
  • Podstawowa wiedza urządzeń i aparatury z zakresu aparatury elektrycznej oraz doświadczenie w pracy organizacjach serwisowych
  • Język Angielski – minimum w zakresie czytania dokumentacji technicznej i podstawowej komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność samoorganizacji i priorytetyzowania zadań
  • Odporność na stres
  • Zrozumienie potrzeb klienta
  • Dobra znajomość pakietu MS Office

Jeśli interesuje Cię:

  • Ciekawa praca w firmie mającej znaczący udział w rynku
  • Narżedzia przydatne w wykonywaniu pracy (laptop, telefon)
  • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowych
  • Udział w szkoleniach technicznych - lokalnych i międzynarodowych
  • Uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (premia w zależności od osiągnięć, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne i na życie)

... Nie wahaj się i wyślij CV już dziś.

Benefits we offer:

Social
Fund
Life
Insurance
Medical
care
Yearly
bonus
Christmas
bonus and
recognition
awards
At Schneider Electric, we believe access to energy and digital is a basic human right. We empower all to do more with less, ensuring Life Is On everywhere, for everyone, at every moment. We provide energy and automation digital solutions for efficiency and sustainability.

Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista