Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-06-11
Finance Manager
Nr ref. 192378/7112
Aplikuj
Krosno, podkarpackie
Księgowość
Data aktualizacji: 2021-06-11 Aplikuj
Goldman Recruitment
Finance Manager
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, Polskiej firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji na rynku, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Finance Managera. Siedziba firmy mieści się w okolicach Rzeszowa.


Finance Manager
Finance Manager
Miejsce pracy: Krosno
Nr ref. 192378/7112

Opis stanowiska:
  • wspomaganie strategicznych i operacyjnych procesów decyzyjnych,
  • efektywne zarządzanie kapitałem obrotowym, z uwzględnieniem windykacji należności oraz realizacji zobowiązań,
  • współpraca z bankami w zakresie finansowania oraz zapewnienie płynności finansowej firmy,
  • przygotowywanie budżetu i udział w planowaniu długoterminowym,
  • współpraca z ubezpieczycielami oraz nadzór nad windykacją,
  • organizacja i nadzór nad ewidencją księgową i podatkową, nadzór nad poprawnością dokumentów finansowo-księgowych,
  • aktywny udział przy kontrolach zewnętrznych i wewnętrznych,
  • sporządzanie interpretacji podatkowych oraz ustalanie progów zyskowności.
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowiskach w obszarze kontrolingu / audytu finansowego,
  • mile widziane doświadczenie w obszarze Treasury,
  • znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym,
  • biegła znajomość języka angielskiego (znajomość języka rosyjskiego będzie mile widziana),
  • samodzielność w działaniach i podejmowaniu decyzji,
  • umiejętność samodzielnej analizy finansowej oraz nadzorowania zespołu,
  • doświadczenie w planowaniu finansowym, budżetowaniu i zarządzaniu kosztami.
Oferta obejmuje:
  • konkurencyjne wynagrodzenie z uwzględnieniem systemu premiowego,
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • pakiet benefitów i świadczeń socjalnych,
  • bezpośrednia współpraca z zarządem firmy, możliwość awansu w dziale finansów.