
Ekspert ds. Kampanii CRM
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
Będziesz:
- przygotowywać kampanie CRM dla Spółki w Polsce
- realizować masowe dystrybucje kampanii za pośrednictwem SMS i e-mail
- dbać o bieżący monitoring oraz analizę wyników kampanii CRM i przygotowywać rekomendacje w celu podnoszenia efektywności prowadzonych działań
- brać udział w projektach między działowych oraz grupowych Spółki związanych z obszarem zarządzania relacjami z klientem i retencji klientów
- wspierać Spółki w Regionie Europy w obszarze przygotowywania kampanii CRM (przy współpracy z Kierownikiem)
Wystarczy, że masz:
- posiadasz doświadczenie w obszarze przygotowywania kampanii CRM z wykorzystaniem kanałów bezpośredniego kontaktu (m.in. Telesprzedaż, SMS, e-mail)
- masz doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania kampaniami
- posiadasz praktyczne umiejętności pracy w zakresie integracji i przetwarzania dużych zbiorów danych
- masz praktykę w wykorzystaniu MS Excel w pracy, oraz potrafisz korzystać z SQL
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym i chcesz wykorzystywać go w pracy