Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za całokształt funkcji audytu wewnętrznego w tym:
- analiza ryzyka na potrzeby planowania
- planowanie i sprawozdawczość roczna
- realizacja zadań audytowych: zapewniających i doradczych
- nadzór nad pracownikiem lub pracownikami Departamentu
- wystąpienia przed Zarządem oraz Komitetem Audytu
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, ekonomia, finanse
- 2-3 letnie doświadczenie w audycie, zgodności lub kontroli wewnętrznej (preferowane w instytucji zainteresowania publicznego – tj. nadzorowanej przez KNF) lub w inspekcjach bądź kontroli nadzoru finansowego,
- wysokie umiejętności interpersonalne, zdolność analityczna,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office (w tym Excela)
- dobra znajomość systemów informacji prawnej Lex potwierdzone doświadczeniem oraz ewentualnie profesjonalnymi szkoleniami: znajomość narzędzi i procedur audytowych (certyfikaty audytorskie będą dodatkowym atutem).
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dostęp do benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki pracownicze na ubezpieczenia),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w instytucji ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji rynkowej.