Zapraszamy Cię do Departamentu Bankowości Transakcyjnej, do Wydziału Wdrożeń i Wsparcia.
Na co dzień wspieramy klientów korporacyjnych w zakresie systemów bankowości elektronicznej i produktów transakcyjnych. Kontaktujemy się telefonicznie oraz innych systemów zapewniających komunikację z klientem.
Zadania, które na Ciebie czekają podczas pracy w Wydziale to:
- Telefoniczna i korespondencyjna obsługa zapytań klientów korporacyjnych w zakresie produktów transakcyjnych i systemów bankowości elektronicznej, w tym:
- Przyjmowanie, rozpatrywanie i realizacja dyspozycji klientów korporacyjnych
- Wsparcie sieci sprzedaży pod kątem procesów produktowych
- Przyjmowanie reklamacji
Z przyjemnością zaprosimy Cię do rozmów, bo wiemy, że sprawdzisz się w tej roli, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem w obszarze bankowości lub finansów (w kontakcie bezpośrednim lub telefonicznym)
- Lubisz pracę zespołową, chętnie nawiązujesz relacje
- W pracy z klientem dbasz o zapewnienie wysokiej jakości i nie zostawiasz klienta bez odpowiedzi
- Cechuje Cię empatia
- Jesteś otwarty na naukę i nowe zadania
- Posiadasz wykształcenie wyższe (jesteś absolwentem lub wciąż studiujesz), preferowane kierunki studiów to: ekonomia, finanse, bankowość
- Znasz język angielski umożliwiający swobodną komunikację z klientem
Nasza propozycja to zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Aktualnie pracę będziesz wykonywać w całości zdalnie, ale weź pod uwagę, że w przyszłości będziemy przechodzić na model pracy hybrydowej i wówczas spotkasz się z zespołem w Warszawie, na Prostej 18.