

Kogo szukamy
- Studenta/studentki kierunków informatycznych (przynajmniej drugi rok studiów);
- Osoby aktywnie poszukującej możliwości rozwoju osobistego;
- Osoby zainteresowanej administrowaniem SAP (SAP Basis);
- Osoby zainteresowanej działaniem serwerów Windows, Linux, SQL i serwerów webowych;
- Pasjonata/pasjonatki technologii informatycznych;
- Osoby, która może podjąć pracę w wymiarze 24 godzin tygodniowo;
- Osoby będącej dobrym graczem zespołowym, gotowej do podjęcia nowych wyzwań;
- Osoby, która posiada umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim na poziomie zaawansowanym.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
- Tworzenie dokumentacji i przygotowywanie wskazówek dotyczących bieżących oraz niestandardowych działań;
- Uczestniczenie w codziennych spotkaniach zespołu oraz realizacja bieżących i rutynowych działań wspierających;
- Wspieranie współpracowników z dłuższym stażem w instalowaniu, aktualizowaniu i utrzymywaniu komponentów systemu SAP takich jak SAP ERP, SAP CRM, SAP BW i SAP Solution Manager;
- Udział w rozwiązywaniu problemów dot. wspieranych aplikacji oraz pomoc w identyfikowaniu kwestii problematycznych w obszarze skuteczności działania.
Co oferujemy
- Pracę w zespole specjalistów oraz możliwość szybkiego poszerzenia kompetencji i zdobycia wiedzy eksperckiej;
- Pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie świadczącej usługi biznesowe;
- Pracę w jednej z największych firm konsultingowych na świecie;
- Realne możliwości rozwoju.

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.
O zespole
Jako członek Regionalnego zespołu IT ds. wsparcia aplikacji będziesz wspierać pozostałych pracowników zespołu przy instalowaniu, aktualizowaniu i utrzymywaniu naszych systemów SAP. Zespół wsparcia aplikacji blisko współpracuje z innymi zespołami IT i jednostkami biznesowymi, aby zapewnić wysoką jakość wsparcia w zakresie funkcjonowania aplikacji w ramach Deloitte Central Europe.