Nr ref.: KwF/DMD/KM
Twój zakres obowiązków
-
Wsparcie sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorstw w sieci oddziałów własnych, franczyzie oraz w kanałach elektronicznych
-
Monitorowanie realizacji celów w obszarze segmentu mikroprzedsiębiorców
-
Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów i usług dla mikroprzedsiębiorców, w tym tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań
-
Analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług dodanych dla mikroprzedsiębiorstw
-
Wdrażanie do sprzedaży oferty produktowej dla segmentu mikroprzedsiębiorców w sieci placówek Banku oraz w kanałach alternatywnych (m.in. telemarketing, Internet, partnerzy) – przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń oraz tworzenie materiałów marketingowych i promocyjnych
Nasze wymagania
-
Min 4 letnie, poparte sukcesami doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji bezpośrednio współpracującej z mikroprzedsiębiorcami
-
Bardzo dobra znajomość produktów i rozwiązań dla mikroprzedsiębiorców, w tym procesu i narzędzi wspierających
-
Umiejętność aktywnego wspierania sprzedaży produktów i usług dla firm (akcje promocyjne, podnoszenie efektywności, wsparcie merytoryczne)
-
Umiejętność prowadzenia projektów w obszarze mikrofirm
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość MS PowerPoint, MS Excel, MS Access,
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego
-
Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole
Mile widziane
-
Znajomość zagadnień i doświadczenie w obszarze AML
To oferujemy
- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatną opiekę medyczną
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym w międzynarodowej instytucji finansowej
- Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie projektami realizowanymi w segmencie Klientów Mikrobiznes
- Realny wpływ na cele, organizację i efektywność w segmencie Klientów Mikrobiznes
- Dobrą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę i dzielenie się wiedzą
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- punkt obsługi lekarskiej w centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!