Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2021-06-09
Kraków, małopolskie
Bankowość
Data aktualizacji: 2021-06-09 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Umowę
o pracę
Konkursy sprzedażowe Jasną
ścieżkę kariery
Przejrzysty system wynagradzania Kartę
sportową
Dofinansowanie do świąt
i wypoczynku

Zobacz co nas cieszy w pracy:

Przekonaj się jakie będą Twoje powody
do radości!

mBank ostrzega:
Inspirujemy każdego dnia!
Dyrektor Centrum Doradczego - Advisory Center
miejsce pracy: Kraków, nr referencyjny: RKM/064/0521

Jeżeli potrafisz stworzyć atmosferę, w której ludzie są zaangażowani w swoją pracę. Budujesz relacje oparte na zaufaniu. Dajesz przestrzeń pracownikom na realizację celów według ich własnych dróg i metod. Zawsze znajdujesz czas dla swoich ludzi, żeby porozmawiać i nie zawsze tylko o pracy. Nie boisz się zatrudniać i pracować z lepszymi od siebie. Promujesz i cieszysz się z awansu swoich ludzi, również wtedy jeżeli oznacza to odejście z Twojego zespołu. Wierzysz w różnorodność, zachęcasz do dyskusji i promujesz kulturę, w której cenione i wykorzystywane są inne punkty widzenia. Patrzysz śmiało w przyszłość i inicjujesz zmiany, aby kreować nowe rozwiązania i trendy. Jeżeli wreszcie masz świadomość swoich mocnych stron, ale też uczysz się na błędach, a ciekawość to Twoje drugie imię to zapraszamy do udziału w tej rekrutacji

 

Zakres zadań:

  • kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem dużego zespołu doradczego w AC Kraków,
  • realizacja wyniku biznesowego oddziału zgodnie ze strategicznymi celami mBanku
  • zarządzanie podległymi pracownikami, dbałość o rozwój i skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów (miesięcznych/kwartalnych/rocznych)
  • realizowanie planów sprzedaży i działań marketingowych w podległej jednostce
  • dbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBanku
  • budowanie angażującego środowiska pracy

Oczekiwania:

  • doświadczenie na stanowiskach menedżerskich nim.5 lat
  • znajomość segmentów bankowości detalicznej i specyfiki kanałów zdalnych
  • umiejętność planowania, stawiania celów oraz ich rozliczania,
  • inicjatywa, przedsiębiorczość i energia do osiągania ambitnych celów
  • umiejętność budowania pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem