Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej grupy o profilu produkcyjnym, poszukujemy Kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- planowanie i zarządzanie procesem administracyjnym zakupów direct dla kilkunastu zakładów produkcyjnym w regionie EMEA,
- zarządzanie ok.10-osobowym zespołem specjalistów,
- przygotowywanie i rozpatrywanie zapytań ofertowych,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów zakupowych (wprowadzanie faktur i korekt zakupowych, rozliczenie sald),
- optymalizacja obsługi procesu zakupowego,
- bieżący kontakt i budowanie relacji z dostawcami,
- ścisła współpraca z działem logistyki, produkcji i księgowości.
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku Team Leadera w strukturach Shared Service Center,
- doświadczenie w budowaniu zespołu i tworzeniu KPIs oraz SLAs,
- wykształcenie wyższe (mile widziana ekonomia, logistyka, zarządzanie łańcuchem dostaw, handel),
- znajomość systemu SAP będzie dużym atutem,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - minimum B2,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu w zmieniającym się środowisku,
- umiejętność pracy z dużą ilością danych, skrupulatność i dokładność,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie
Oferta obejmuje:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie z siedzibą w Krakowie,
- atrakcyjne wynagrodzenie + premię roczną,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym,