Dla jednego z naszych Klientów, firmy produkcyjno-handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko
Opis stanowiska:
- nadzór nad pracą Działu Jakości,
- wsparcie produkcji poprzez analizę i rozwiązywanie problemów,
- wyznaczanie nowych celów i trendów inżynierom jakości,
- współudział w tworzeniu nowych rozwiązań, procedur, metodologii rozwiązywania problemów,
- organizacja spotkań grup wielofunkcyjnych w celu szybkiego i sprawnego przebiegu procesu reklamacyjnego,
- inicjacja działań mających na celu ograniczenie ilości reklamacji,
- weryfikacja wyników i inicjowanie akcji mających na uwadze zmniejszenie ilości reklamacji,
- monitoring kosztów, dotychczasowych działań, wdrażanie nowych działań mających na celu poprawę zarządzania jakością w firmie.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- doświadczenie w firmach produkcyjnych (mile widziane automotive),
- znajomość norm i systemów zarządzania jakością,
- znajomość metod i narzędzi (m.in. 8D, 5WHY, PDCA, FMEA),
- predyspozycje do zarządzania zespołem oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
- umiejętności rozwiązywania problemów i efektywnego działania w sytuacjach trudnych,
- duża świadomość biznesowa,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność podejmowania szybkich i trudnych decyzji, przekonywania do wdrażanych rozwiązań.
Oferta obejmuje:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- atrakcyjne wynagrodzenie + jasny system premiowy,
- samochód służbowy,
- możliwość rozwój zawodowego i dostęp do szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- opiekę medyczną, ubezpieczenie.