Nr ref.: KwF/DMD/KM
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów i usług dla mikroprzedsiębiorców we współpracy z innymi jednostkami Banku
- Tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie marektingu, sprzedaży i obsługi produktów
- Analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług dodanych dla mikroprzedsiębiorstw
- Wsparcie sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorstw w sieci oddziałów własnych, franczyzie oraz w kanałach elektronicznych
- Wdrażanie do sprzedaży oferty produktowej dla segmentu mikroprzedsiębiorców w sieci placówek Banku oraz w kanałach alternatywnych (m.in. telemarketing, Internet, partnerzy) – przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń oraz tworzenie materiałów marketingowych i promocyjnych
- Przygotowywanie oferty produktowej i usług dodanych Banku dla segmentu mikroprzedsiębiorców (rachunki, kredyty obrotowe, rozwiązania wspierające prowadzenie firmy)
- Inicjowanie działań i udział w projektach związanych z automatyzacją procesów.
- Monitorowanie realizacji celów w obszarze segmentu mikroprzedsiębiorców
Nasze wymagania
- Min 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji bezpośrednio współpracującej z mikroprzedsiębiorcami poparte sukcesami
- Umiejętność prowadzenia projektów
- Bardzo dobra znajomość rynku produktów i rozwiązań dla mikroprzedsiębiorców
- Bardzo dobra znajomość procesu tworzenia, promocji i sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorców oraz narzędzi go wspomagających
- Bardzo dobra praktyczna znajomość MS PowerPoint, MS Excel, MS Access
- Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego
- Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole
Mile widziane
- Znajomość zagadnień i doświadczenie w obszarze AML
To oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej instytucji finansowej
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym w międzynarodowej instytucji finansowej
- Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie projektami realizowanymi w segmencie Klientów Mikrobiznes
- Realny wpływ na cele, organizację i efektywność w segmencie Klientów Mikrobiznes
- Dobrą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę i dzielenie się wiedzą
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- punkt obsługi lekarskiej w centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!