PwC IT Services to świetne miejsce do pracy dla osób ambitnych, otwartych i odpowiedzialnych. Od 2005 roku wdrażamy dla naszych klientów najbardziej innowacyjne rozwiązania z obszaru Customer Experience. Jesteśmy partnerami największych dostawców oprogramowania na świecie - Salesforce, Microsoft, Mulesoft i wielu innych. Wierzymy, że na nasz sukces składają się nie tylko nowoczesne technologie, z których korzystamy, ale przede wszystkim dobrze wyszkoleni, kompetentni ludzie. Tworząc nasze rozwiązania patrzymy w przyszłość, pomagając naszym klientom szybciej się rozwijać.
Wiesz co oznacza skrót AMS? Nie? Już wyjaśniamy. AMS = Application Maintenance and Support (albo jeśli ktoś woli: Affected by Multitasking Syndrome!).
Utrzymanie oznacza, że nasi IT Ninja czyhają na pierwsze oznaki kłopotów i działają zanim cokolwiek się stanie. Wsparcie oznacza, że pędzimy z pomocą, gdy tylko coś nieprzewidzianego wywoła problemy. Ponadto dostarczamy udoskonalenia i nowe funkcjonalności, tak, by aplikacje mogły rosnąć wraz z biznesem naszych klientów.
Jesteśmy cichymi bohaterami,. a naszym nemezis są bezlitosne macierze SLA. Chwalą nas, na obu półkulach, od Nowej Fundlandii po Singapur, w kilku językach, choć najczęściej po angielsku i polsku. Fiksujemy, CR-ujemy, dokumentujemy, doglądamy KPI,oraz szkolimy klientów. Dzięki nam samoloty latają, satelity odbijają sygnały, wydawnictwa produkują, samochody zostają dostarczone na czas do Klientów. Im lepiej działamy, tym mniej zauważalni jesteśmy. Czym my osobiście chcielibyśmy się pochwalić?
Jesteśmy zgranym teamem i lubimy to co robimy!
Salesforce Developer
Obowiązki:
- Rozwijanie, utrzymanie i tworzenie nowego oprogramowania,
- Analiza i rozwiązywanie problemów w ramach 2 i 3 linii wsparcia,
- Przygotowanie dokumentacji technicznej,
- Automatyzacja procesów.
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia komercyjnego w programowaniu obiektowym (np. Java, C++, C#,.NET,Salesforce, etc),
- Znajomość relacyjnych baz danych i SQL,
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (również student informatyki),
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Poczucie humoru :)
Mile widziane:
- Znajomość Salesforce’a/Mule’a,
- Umiejętność tworzenia i czytania dokumentacji technicznej wykorzystującej UML,
- Znajomość zagadnień z dziedziny CRM/ESB.