Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Dyrektor ds. Strategicznych Projektów Marketingowych-Operacyjny Customer Champion

Dyrektor

angielski

Duża firma

Specjalizacje oferty
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
Dyrektor ds. Strategicznych Projektów Marketingowych-Operacyjny Customer Champion
Miejsce pracy: Wrocław

 

Twoja Rola:

Swoją pracą będziesz przyczyniać się do realizacji strategii rozwoju Banku poprzez wdrażanie projektów interdyscyplinarnych w tym projektów kluczowych dla Grupy Credit Agricole. Będziesz odpowiadać za wyznaczenie kierunków strategii rozwoju Customer Experience Banku oraz wdrażanie operacyjne wybranych elementów tej strategii.
- Odpowiadasz za realizację strategicznych projektów w obszarze marketingu
- Wspierasz Wiceprezesa Zarządu w realizacji roli Customer Champion oraz we wdrażaniu zmian w obszarze marketingu
- Koordynujesz wszystkie działania związane z CRI w Banku
- Odpowiadasz za proces planowania marketingowego
- Koordynujesz proces budżetowania marketingowego, odpowiadasz za usprawnienia i kontrolujesz zgodność procesu (planowanie/wydatkowanie)
- Wdrażasz nowe sposoby pracy klientocentrycznej w organizacji (np. Customer Journey Map, Design Thinking, Service Design)
- Zarządzasz zespołem poprzez udzielanie wsparcia merytorycznego i managerskiego potrzebnego do właściwej realizacji celów biznesowych

Twój Zespół:

Dołączysz do interdyscyplinarnego Zespołu, który raportuje bezpośrednio do Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar Marketingu. Jednostka ma strategiczną rolę w obszarze Marketingu i posiada duży wpływ na realizowane zmiany, współpracuje z wieloma obszarami. Szczególnie ważne jest dla nas partnerstwo, zwinność w myśleniu i działaniu, kultura doskonalenia.

Twoje Doświadczenie i Umiejętności:

- Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat w obszarze Marketingu
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze zarządzania, marketingu lub zarządzania projektami
- Szeroka wiedza z zakresu Customer Experience oraz Net Promoter Score (CRI)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo wysokie umiejętności interpersonalne, w szczególności komunikacja, wpływ, oddziaływanie
- Wiedza i doświadczenie w zakresie stosowania wartości i zasad agile
- Znajomość zagadnień związanych z bankowością i produktami finansowymi
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zdolności analityczne -umiejętność dokonywania syntezy informacji
- Umiejętność strategicznego myślenia
- Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
- Umiejętność angażowania do współpracy
- Mile widziany certyfikat z obszaru zarządzania projektami oraz realizacji procesów biznesowych w organizacji lub certyfikowane szkolenie z tego zakresu
- Mile widziane studia podyplomowe z zakresu: marketing, ekonomia, finanse, zarządzanie, zarządzanie projektami, zarządzanie wartością klienta, psychologia biznesu

 

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.