Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Data aktualizacji: 2021-07-29
Wrocław, dolnośląskie
Bankowość
angielski
Data aktualizacji: 2021-07-29

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
Dyrektor ds. Strategicznych Projektów Marketingowych-Operacyjny Customer Champion
Miejsce pracy: Wrocław

 

Twoja Rola:

Swoją pracą będziesz przyczyniać się do realizacji strategii rozwoju Banku poprzez wdrażanie projektów interdyscyplinarnych w tym projektów kluczowych dla Grupy Credit Agricole. Będziesz odpowiadać za wyznaczenie kierunków strategii rozwoju Customer Experience Banku oraz wdrażanie operacyjne wybranych elementów tej strategii.
- Odpowiadasz za realizację strategicznych projektów w obszarze marketingu
- Wspierasz Wiceprezesa Zarządu w realizacji roli Customer Champion oraz we wdrażaniu zmian w obszarze marketingu
- Koordynujesz wszystkie działania związane z CRI w Banku
- Odpowiadasz za proces planowania marketingowego
- Koordynujesz proces budżetowania marketingowego, odpowiadasz za usprawnienia i kontrolujesz zgodność procesu (planowanie/wydatkowanie)
- Wdrażasz nowe sposoby pracy klientocentrycznej w organizacji (np. Customer Journey Map, Design Thinking, Service Design)
- Zarządzasz zespołem poprzez udzielanie wsparcia merytorycznego i managerskiego potrzebnego do właściwej realizacji celów biznesowych

Twój Zespół:

Dołączysz do interdyscyplinarnego Zespołu, który raportuje bezpośrednio do Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar Marketingu. Jednostka ma strategiczną rolę w obszarze Marketingu i posiada duży wpływ na realizowane zmiany, współpracuje z wieloma obszarami. Szczególnie ważne jest dla nas partnerstwo, zwinność w myśleniu i działaniu, kultura doskonalenia.

Twoje Doświadczenie i Umiejętności:

- Minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat w obszarze Marketingu
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze zarządzania, marketingu lub zarządzania projektami
- Szeroka wiedza z zakresu Customer Experience oraz Net Promoter Score (CRI)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo wysokie umiejętności interpersonalne, w szczególności komunikacja, wpływ, oddziaływanie
- Wiedza i doświadczenie w zakresie stosowania wartości i zasad agile
- Znajomość zagadnień związanych z bankowością i produktami finansowymi
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zdolności analityczne -umiejętność dokonywania syntezy informacji
- Umiejętność strategicznego myślenia
- Samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
- Umiejętność angażowania do współpracy
- Mile widziany certyfikat z obszaru zarządzania projektami oraz realizacji procesów biznesowych w organizacji lub certyfikowane szkolenie z tego zakresu
- Mile widziane studia podyplomowe z zakresu: marketing, ekonomia, finanse, zarządzanie, zarządzanie projektami, zarządzanie wartością klienta, psychologia biznesu

 

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Poziom stanowiska
Dyrektor
Języki
angielski
Poziom stanowiska
Dyrektor
Języki
angielski
Poziom stanowiska
Dyrektor
Języki
angielski