W naszej centrali we Wrocławiu możesz rozwijać się w obszarach: administracji, analiz, audytu i kontroli, bezpieczeństwa, finansów, IT, HR, marketingu, komunikacji i CSR, prawa, compliance, procesów i projektów, ryzyka kredytowego, sprzedaży, szkoleń, wsparcia sprzedaży oraz windykacji.
Dzień w firmie
Angażujemy się w Innovation Lab. Tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
Od 2010 roku bierzemy udział w wydarzeniu „Dzielmy się wiedzą”, które łączy osoby z potrzebami zagłębiania wiedzy z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
W ramach Kompasu CAriery rozwijamy mobilność wewnątrz organizacji. Dostajemy wskazówki w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery oraz uczestniczymy w szkoleniach.
Centrala Bankowości Korporacyjnej
Jak się u nas pracuje?
Centrum korporacyjne w Warszawie pomaga polskim przedsiębiorstwom, międzynarodowym korporacjom i instytucjom finansowym w osiąganiu celów biznesowych, czerpiąc ze sprawdzonych wzorców i rozwiązań Grupy Crédit Agricole – globalnego lidera usług finansowych.
Dzień w firmie
Angażujemy się w Innovation Lab. Tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
Od 2010 roku bierzemy udział w wydarzeniu „Dzielmy się wiedzą”, które łączy osoby z potrzebami zagłębiania wiedzy z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
W ramach Kompasu CAriery rozwijamy mobilność wewnątrz organizacji. Dostajemy wskazówki w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery oraz uczestniczymy w szkoleniach.
Contact Center
Jak się u nas pracuje?
Contact Center banku Credit Agricole można porównać do omnikanałowego centrum dowodzenia. Dzieli się na trzy departamenty. Departament Obsługi Klienta, który zajmuje się kompleksową i całodobową obsługą Klienta, a dodatkowo obsługuje Klientów w innych kanałach zdalnych takich jak chat live, e-mail, obsługa kanału social media. Departament Sprzedaży, który obsługuje kampanie przychodzące i wychodzące oraz dba o obsługę sprzedażową i posprzedażową.
Dzień w firmie
pracujemy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, obsługujemy Klientów za pomocą telefonu, e-maili i czata
pracujemy w przestrzeniach open-space. Poza standardowymi salami spotkań znajdziesz u nas miejsca do pracy w skupieniu, budki telefoniczne, miejsca do szybkich spotkań w kilkuosobowym gronie, miejsca do relaksu
zapewniamy integrację oraz miłe niespodzianki na specjalne okazje
naszą energię do działania wspiera Power People! Angażujemy się w sieci pracownicze, a najbardziej lubimy sportowe wyzwania!
Sieć Sprzedaży
Jak się u nas pracuje?
Nasi doradcy wspierają klientów w ponad 250 placówkach w całej Polsce! Jesteśmy bankiem bliskim klientowi i jednym z liderów w obszarze Consumer Finance. Oferujemy pełną gamę produktów finansowych i usług dostępnych poprzez wszystkie kanały: sieć placówek własnych, partnerskich placówek bankowych, a także podczas zakupów w punktach sprzedaży naszych partnerów biznesowych. Jesteśmy też dostępni zdalnie poprzez aplikację mobilną, bankowość elektroniczną i telefon.
Dzień w firmie
pracujemy w całej Polsce w placówkach, które oferują obsługę gotówkową i bezgotówkową tzw. Cashless.
obsługujemy klientów bezpośrednio i w kanałach zdalnych, we współpracy z zespołami wsparcia z centrali.
pracujemy w Rytmie CARE – regularnie spotykamy się i na bieżąco aktualizujemy nasze umiejętności i wiedzę.
dla nowych pracowników zapewniamy kompleksowe wdrożenie i opiekę doradcy-instruktora w placówce.
stawiamy na ciągły rozwój oferując programy rozwojowe i dedykowane szkolenia dopasowane do stażu pracy oraz poziomu wiedzy i umiejętności
Programy dla pracowników
Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
CA Together – to program rozwojowy dla naszych menedżerów, którego fundamentami są istotne wartości, które wspieramy swoimi działaniami każdego dnia: #trust, #responsibility, #integrity, #strenghts i #empowerment.
MobilCA – aplikacja mobilna dla pracowników, która wspiera nas każdego dnia. Dzięki niej mamy dostęp między innymi do: chata opartego o GPT4.0, aktualnych ofert pracy, modułu kudosów, mobilnej wizytówki czy map budynków.
Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.
Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.
Poznaj nas
Misja
Jesteśmy ekspertem w finansach i ubezpieczeniach, tworzymy Cały bank dla Ciebie, bo nam zależy.
Wizja
Chcemy być najbardziej zorientowanym na ludzi bankiem w Polsce i zapewniać klientom najwyższy poziom satysfakcji.
Strategia
Rozwój rentownej bankowości uniwersalnej poprzez aktywne relacje z klientami oraz systematyczny wzrost finansowania ich potrzeb.
Firma w liczbach
4800
PRACOWNIKÓW
Już ponad 4800 osób pracuje w Credit Agricole Bank Polska S.A.
350
PLACÓWEK
Nasi doradcy wspierają klientów w ponad 350 placówkach w całej Polsce.
25
LAT
Ponad 25 lat na polskim rynku usług finansowych.
4
POKOLENIA
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z).
51
MILIONÓW KLIENTÓW
Grupa Crédit Agricole, której częścią jesteśmy, funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku.
47
KRAJÓW
Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach.
Benefity
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie na życie
Możliwość pracy zdalnej
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Program rekomendacji pracowników
Inicjatywy dobroczynne
Wellbeing
Platforma wsparcia psychologicznego
Proces rekrutacji
1
Analiza CV
Analizujemy Twoją aplikację i sprawdzamy, czy Twój profil odpowiada potrzebom na danym stanowisku.
2
Testy wiedzy
Przy niektórych rekrutacjach zapraszamy Cię do udziału w dodatkowych testach (np. z pracy z Excelem i Oracle) lub Assessment Center.
3
Spotkanie rekrutacyjne
Zapraszamy Cię na rozmowę z naszym rekruterem i/lub Twoim przyszłym menedżerem.