
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku HR Business Partnera mile widziane w jednym z wymienionych obszarów (IT, sprzedaż, operacje);
- znajomość prawa pracy;
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje;
- analiza i umiejętność trafnego wyciągania wniosków;
- priorytetyzacja zadań;
- umiejętnośc nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji;
- inicjatywa w działaniu.
Twojej pracy
- współpraca z menedżerami w zakresie realizacji polityki personalnej;
- inicjowanie oraz koordynowanie działań HR wspierających realizację strategii biznesowej w podległym obszarze;
- doradztwo w zakresie rozwoju pracowników, wynagradzania, prawa pracy i innych kwestii związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi;
- wsparcie działań na rzecz budowania zaangażowania pracowników oraz współpracy między jednostkami organizacyjnymi;
- proponowanie i realizacja działań rozwojowych dla pracowników (szkolenia, plany rozwoju, programy talentowe, plany sukcesji),
- planowanie i monitorowanie poziomu zatrudnienia oraz budżetów HR;
- uczestnictwo w projektowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań HR dla dedykowanego obszaru.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- możliwość pracy zdalnej;
- możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:



