Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2021-08-10
Kraków, małopolskie
Bankowość
Data aktualizacji: 2021-08-10
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Od nas dostaniesz:

Dostęp do kursów LindeIn Learning Bonusy finansowe Szkolenia produktowe
Przejrzysty system wynagradzania Umowę
o pracę
Prywatną opiekę medyczną

Zobacz, jak dbamy o pracowników!

Podejmujesz wyzwanie?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi doświadczeniami!
Dyrektor Oddziału ds. małych i średnich przedsiębiorstw
miejsce pracy: Kraków, nr referencyjny: RKM/079/0721

Jeżeli potrafisz stworzyć atmosferę, w której ludzie są zaangażowani w swoją pracę. Budujesz relacje oparte na zaufaniu. Dajesz przestrzeń pracownikom na realizację celów według ich własnych dróg i metod. Zawsze znajdujesz czas dla swoich ludzi, żeby porozmawiać i nie zawsze tylko o pracy. Nie boisz się zatrudniać i pracować z lepszymi od siebie. Promujesz i cieszysz się z awansu swoich ludzi, również wtedy jeżeli oznacza to odejście z Twojego zespołu. Wierzysz w różnorodność, zachęcasz do dyskusji i promujesz kulturę, w której cenione i wykorzystywane są inne punkty widzenia. Patrzysz śmiało w przyszłość i inicjujesz zmiany, aby kreować nowe rozwiązania i trendy. Jeżeli wreszcie masz świadomość swoich mocnych stron, ale też uczysz się na błędach, a ciekawość to Twoje drugie imię to zachęcamy do udziału w tej rekrutacji

 

Główne zadania:

  • kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem zespołu doradczego w Oddziale Korporacyjnym w Krakowie
  • zarządzanie działalnością biznesową, administracyjną i operacyjną oddziału korporacyjnego
  • budowanie pozycji rynkowej mBanku w sektorze MSP w dedykowanym obszarze
  • realizacja wyniku biznesowego oddziału zgodnie ze strategicznymi celami mBanku
  • zarządzanie podległymi pracownikami, dbałość o rozwój i skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów (miesięcznych/kwartalnych/rocznych)
  • dbanie o wysokie standardy obsługi klientów
  • budowanie angażującego środowiska pracy

Potrzebne Ci będzie:

  • doświadczenie na stanowiskach menedżerskich nim. trzy lata
  • znajomość segmentu bankowości korporacyjnej
  • doświadczenie w obsłudze klienta korporacyjnego, w realizacji planów sprzedażowych i w aktywnym pozyskiwaniu klientów,
  • znajomość produktów, procedur bankowych ze szczególnym uwzględnieniem procesu kredytowego,
  • umiejętność planowania, stawiania celów oraz ich rozliczania,
  • zdolności przywódcze, umiejętność zarządzania zmianą, umiejętność pracy w zdalnych warunkach,
  • umiejętność budowania pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami.
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem