Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-08-17
pomorskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2021-08-17
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna
Miejsce pracy:
Nr ref.: KwF/DBB/ZOZ

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna obsługa klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia) np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
  • Zdalne uruchamianie usług dla klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Stałe łącze internetowe (bez limitu lub limit powyżej 200 GB/miesiąc)
  • Wydzielone pomieszczenie, w którym będziesz mógł swobodnie prowadzić rozmowy z Klientami
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze

To oferujemy

  • Pracę zdalną
  • Służbowy komputer i słuchawki
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
  • Cenne doświadczenie w zakresie sprzedaży pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z klientem
  • Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • karta sportowa na preferencyjnych warunkach

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium