Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku
Opis stanowiska:
- zarządzanie i koordynacja pracy zespołu,
- nadzorowanie prac administracyjno-biurowych,
- prowadzenie oficjalnej komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- organizacja pracy Biura Zarządu i uczestnictwo w spotkaniach Zarządu,
- organizacja pracy i nadzór nad obszarem recepcji, sekretariatu,
- planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
- nadzór nad flotą samochodów służbowych,
- administracyjne wsparcie dla pracowników,
- weryfikacja i archiwizacja dokumentów,
- tworzenie analiz, zestawień i raportów.
Wymagania:
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, z elementem zarządzania,
- zdolności analityczne w zakresie zbierania i przetwarzania danych,
- swobodna komunikacja, umiejętność pracy z tekstem,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- język angielski – min. poziom B2,
- wysoki poziom kultury osobistej.
Oferta obejmuje:
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- standardowy pakiet benefitów,
- możliwość częściowej pracy zdalnej.