Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-10-14
Katowice, śląskie
Human Resources
Data aktualizacji: 2021-10-14 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku  


Office & Administration Manager
Office & Administration Manager
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref. 192702/7408

Opis stanowiska:
  • zarządzanie i koordynacja pracy zespołu,
  • nadzorowanie prac administracyjno-biurowych,
  • prowadzenie oficjalnej komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • organizacja pracy Biura Zarządu i uczestnictwo w spotkaniach Zarządu,
  • organizacja pracy i nadzór nad obszarem recepcji, sekretariatu,
  • planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
  • nadzór nad flotą samochodów służbowych,
  • administracyjne wsparcie dla pracowników,
  • weryfikacja i archiwizacja dokumentów,
  • tworzenie analiz, zestawień i raportów.
Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, z elementem zarządzania,
  • zdolności analityczne w zakresie zbierania i przetwarzania danych,
  • swobodna komunikacja, umiejętność pracy z tekstem,
  • biegła znajomość pakietu MS Office,
  • język angielski – min. poziom B2,
  • wysoki poziom kultury osobistej.
Oferta obejmuje:
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
  • standardowy pakiet benefitów,
  • możliwość częściowej pracy zdalnej.