Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku
Opis stanowiska:
- ustalanie zakresu rocznego i kilkuletniego planu wykonywania audytów we wszystkich jednostkach biznesowych Grupy,
- implementacja i zapewnienie zgodności funkcjonowania komórki audytu wewnętrznego z wiodącymi standardami,
- optymalizacja procesów zachodzących w firmie oraz optymalizacja kosztowa,
- organizacja projektów audytorskich, tj. ustalenie harmonogramu, budżetu i zakresu,
- utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi tj. kierownictwem poszczególnych jednostek organizacyjnych,
- uczestnictwo i doradztwo we wczesnej fazie procesów biznesowych (fuzje/przejęcia),
- polityka zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w dziale audytu wewnętrznego,
- wsparcie procesu identyfikowania ryzyk oraz nadzór nad procesami anti-fraud.
Wymagania:
- min. 6 lat doświadczenia w audycie wewnętrznym; dodatkowe doświadczenie w audycie zewnętrznym będzie atutem,
- profesjonalna certyfikacja w zakresie audytu (CIA, ACCA, lub równoważna) będzie atutem,
- dobra znajomość US GAAP, MSSF i rachunkowości technicznej,
- dobra znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowany MS Excel,
- biegła znajomość języka angielskiego (C1) w mowie i piśmie,
- solidne umiejętności organizacyjne, w tym dbałość o szczegóły i umiejętność wielozadaniowości,
- możliwość podróżowania do 50% czasu.
Oferta obejmuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie z uwzględnieniem wysokiej premii rocznej,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach projektów międzynarodowych,
- pakiet benefitów (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do przedszkoli),
- możliwość dalszego rozwoju i awansu wewnątrz grupy, bezpośrednia współpraca z Zarządem i Radą Nadzorczą,
- praca w firmie o zasięgu globalnym o ugruntowanej pozycji na rynku.