Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-10-06
Internal Audit Manager
Nr ref. 192709/7412
Aplikuj
Wrocław, dolnośląskie
Audyt, Księgowość
Data aktualizacji: 2021-10-06 Aplikuj
Goldman Recruitment
Internal Audit Manager
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku 


Internal Audit Manager
Internal Audit Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 192709/7412

Opis stanowiska:
  • ustalanie zakresu rocznego i kilkuletniego planu wykonywania audytów we wszystkich jednostkach biznesowych Grupy,
  • implementacja i zapewnienie zgodności funkcjonowania komórki audytu wewnętrznego z wiodącymi standardami,
  • optymalizacja procesów zachodzących w firmie oraz optymalizacja kosztowa,
  • organizacja projektów audytorskich, tj. ustalenie harmonogramu, budżetu i zakresu,
  • utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi tj. kierownictwem poszczególnych jednostek organizacyjnych,
  • uczestnictwo i doradztwo we wczesnej fazie procesów biznesowych (fuzje/przejęcia),
  • polityka zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w dziale audytu wewnętrznego,
  • wsparcie procesu identyfikowania ryzyk oraz nadzór nad procesami anti-fraud.
Wymagania:
  • min. 6 lat doświadczenia w audycie wewnętrznym; dodatkowe doświadczenie w audycie zewnętrznym będzie atutem,
  • profesjonalna certyfikacja w zakresie audytu (CIA, ACCA, lub równoważna) będzie atutem,
  • dobra znajomość US GAAP, MSSF i rachunkowości technicznej,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowany MS Excel,
  • biegła znajomość języka angielskiego (C1) w mowie i piśmie,
  • solidne umiejętności organizacyjne, w tym dbałość o szczegóły i umiejętność wielozadaniowości,
  • możliwość podróżowania do 50% czasu.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie z uwzględnieniem wysokiej premii rocznej,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach projektów międzynarodowych,
  • pakiet benefitów (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do przedszkoli),
  • możliwość dalszego rozwoju i awansu wewnątrz grupy, bezpośrednia współpraca z Zarządem i Radą Nadzorczą,
  • praca w firmie o zasięgu globalnym o ugruntowanej pozycji na rynku.