

Kogo szukamy
Mówisz po niemiecku? Zapewnimy ci szkolenie techniczne, dzięki któremu dobrze poradzisz sobie z nowymi zadaniami. Potrzebna jest tylko znajomość języka i chęć do nauki. Dołącz do nas, jeżeli:
- znasz biegle język niemiecki w mowie i w piśmie,
- znasz biegle język angielski w mowie i w piśmie,
- nie wymagamy żadnego określonego wykształcenia - każde zgłoszenie będzie rozpatrywane indywidualnie,
- biegle posługujesz się pakietem MS Office,
- umiesz się sprawnie komunikować,
- cechuje cię staranność i dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w zespole;
- interesujesz się technologią.
Dodatkowe atuty:
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub IT.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
- obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami jakości,
- zdalne wsparcie dla pracowników Deloitte dotyczące problemów technicznych,
- analiza i rozwiązywanie najczęściej zgłaszanych problemów z wykorzystaniem narzędzi zapewnianych przez firmę,
- współpraca ze specjalistycznym zespołem IT przy rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów,
- ciągłe podnoszenie jakości obsługi, zwiększanie efektywności wsparcia, udział we wdrażaniu pomysłów kolegów lub wdrażanie własnych,
- rozwój zawodowy - tworzenie własnych planów rozwoju przy wsparciu ze strony kolegów,
- przyjmowanie odpowiedzialności za skuteczność rozwiązywania problemów.
Co oferujemy
- interesująca, stabilna praca w międzynarodowej firmie,
- doskonałe miejsce na początek kariery zawodowej,
- wyjątkowe możliwości rozwoju zawodowego dla ludzi o zdolnościach technicznych,
- okazja do udoskonalenia znajomości języków obcych dzięki posługiwaniu się nimi w codziennej pracy,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne - podnoszenie kwalifikacji,
- otwarta, przyjazna atmosfera,
- pakiet socjalny (w tym prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport, lekcje języka, dostęp do kafeterii MyBenefit, oferta well-being, imprezy integracyjne).

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.
O zespole
Właśnie tworzymy nowy niemieckojęzyczny zespół obsługi klienta, który chcemy uruchomić na przełomie września i października tego roku. Osoby zainteresowane naszą ofertą proszone są o zgłaszanie się online.