Twój zakres obowiązków
-
Pomoc w przygotowywaniu prezentacji i ofert
-
Prowadzenie korespondencji z klientami, dostawcami i podwykonawcami
-
Organizowanie delegacji oraz dokonywanie rozliczeń wydatków służbowych Zarządu
-
Wspomaganie Zarządu w działaniach operacyjnych
-
Prowadzenie kalendarza Zarządu
-
Zarządzanie biurem
-
Koordynacja obiegu dokumentów
-
Obsługa recepcji
-
Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych,
-
Współpraca z dostawcami w zakresie usług biurowych i administracji technicznej biura
-
Organizacja / współpraca przy organizacji spotkań okolicznościowych
-
Współpraca z pozostałymi działami w spółce
Nasze wymagania
-
Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów
-
Wzorowa organizacja pracy
-
Bardzo wysoka pro aktywność i motywacja
-
Umiejętność radzenia sobie w kryzysowych sytuacjach
-
MS Office, w tym bardzo dobry Excel
-
Prawo jazdy B
-
Angielski min B1/B2
-
Profesjonalny wizerunek i wysoka kultura osobista, dyskrecja
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Praca w Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Stabilne zatrudnienie
- Dostęp do benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki pracownicze na ubezpieczenia),
- Hybrydowy model pracy