Dołącz do zespołu Risk Assurance, zajmującego się doradztwem w zakresie procesów, systemów i organizacji obszaru IT oraz procesów biznesowych. Realizuj z nami projekty z zakresu identyfikacji, analizy i zarządzania ryzykiem dla największych klientów z sektora niefinansowego.
Obecnie poszukujemy:
Starszego Konsultanta w Zespole IT Risk Assurance
Rola:
Jako Starszy Konsultant będziesz mieć możliwość dołączenia do zespołów realizujących różnorodne projekty, dzięki którym poznasz funkcjonowanie obszaru IT oraz procesów biznesowych m.in. największych firm telekomunikacyjnych, logistycznych czy produkcyjnych w Polsce.
Dołącz do nas, jeśli posiadasz:
-
wykształcenie wyższe (preferowane: kierunek ekonomiczny, ekonomiczny z elementami informatyki, informatyczny lub pokrewne);
-
min. 2 lata doświadczenia zawodowego w jednym z obszarów:
-
audyt i ocena ryzyka biznesowego;
-
audyt wewnętrzny (IT lub procesy biznesowe);
-
znajomość SOX;
-
usługi doradcze związane z analizą procesów biznesowych lub IT;
-
bezpieczeństwo informacji;
-
-
dobrą znajomość j. angielskiego;
-
wysokie umiejętności analityczne oraz interpersonalne;
-
mile widziana znajomość narzędzi wykorzystywanych do analizy dużych zbiorów danych, podstaw finansów i rachunkowości, procesów biznesowych;
-
certyfikat CISA będzie zaletą.
Przykładowe projekty, w jakie chcemy Cię zaangażować:
-
przeglądy systemów informatycznych i procedur stosowanych w działach informatycznych badanych firm oraz ocena ich zgodności ze standardami oraz dobrymi praktykami;
-
ocena bezpieczeństwa informacji oraz systemów informatycznych;
-
ocena efektywności zarządzania działami IT;
-
ocena systemów kontroli wewnętrznej procesów IT;
-
przegląd procesów IT lub biznesowych pod kątem ryzyka i testowanie powiązanych z nimi mechanizmów kontrolnych a także ich optymalizacja;
-
wdrażanie systemów kontroli wewnętrznej w systemach IT dla procesów biznesowych oraz finansowo-księgowych;
-
analizy funkcjonowania systemów billingowych dla największych firm telekomunikacyjnych w Polsce pod względem poprawności rozpoznawania przychodów.
Oferta:
-
rozwój umiejętności i zdobycie praktycznego doświadczenia w bardzo szerokim zakresie, od audytu i zarządzania ryzykiem po biznesowe doradztwo operacyjne;
-
udział w rozwojowych projektach przeprowadzanych dla międzynarodowych klientów w Polsce i za granicą;
-
nowe umiejętności i poznanie różnorodnych organizacji – tak jakbyś za każdym razem pracował w innym miejscu;
-
praca z najlepszymi specjalistami z branży, zdobywanie doświadczenia i uczenie się od najlepszych;
-
bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych;
-
odbywanie dodatkowych szkoleń, szansę rozwoju osobistego.