Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-09-29
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
Data aktualizacji: 2021-09-29
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Specjalista w Zespole Wspomagania Procesów Detalicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.:

Twój zakres obowiązków

  • analizowanie procesów operacyjnych w departamentach sprzedaży (oddziały, sieci doradców sprzedaży, jednostki sprzedaży zdalnej) i na tej podstawie przygotowywanie rozwiązań, narzędzi i wytycznych optymalizujących pracę pracowników w tych jednostkach

  • przygotowywanie specyfikacji dla rozwiązań informatycznych usprawniających pracę w jednostkach sprzedaży, ich testowanie oraz koordynacja ich wdrażania

  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku przy optymalizacji procesów sprzedażowych,

  • przygotowywanie i opiniowanie rozwiązań regulacyjnych dotyczących Klientów detalicznych i biznesowych

  • zarządzanie i monitorowanie procesów dot. bankowości detalicznej oraz przeprowadzanie periodycznych przeglądów procesów

Nasze wymagania

  • minimum roczne doświadczanie związane z projektowaniem/ optymalizowaniem procesów sprzedażowych lub operacyjnych

  • min. dwuletnie doświadczenie w koordynowaniu projektów

  • dobra znajomość języka angielskiego

Mile widziane

  • dobra znajomość procesów dot. bankowości detalicznej

  • znajomość metodyk change managment

To oferujemy

  • interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpraca z wieloma jednostkami w Banku

  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

  • przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • punkt obsługi lekarskiej w centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium