Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-09-29
Wrocław, dolnośląskie
Bankowość, Konsulting, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2021-09-29
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży i Utrzymania Produktów Bankowych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: KwF/pracuj/DBB/WSU/Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna, telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Bank Millennium

  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez rzetelne i specjalistyczne doradztwo bankowe

  • Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych

  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym w godzinach 9:00 – 19:00

  • Umiejętność podejmowania inicjatywy w relacjach z Klientami

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność skutecznego przekonywania

  • Zdolność szybkiego reagowania na potrzeby Klienta

  • Dbałość o satysfakcję Klientów

  • Skuteczność w realizacji celów

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole

  • Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników Twojej pracy

  • Brak rutyny – nie korzystamy ze skryptów rozmów, więc każda Twoja rozmowa może być wyjątkowa

  • Wsparcie kolegów z Zespołu

  • Dogodną lokalizację - wrocławski Rynek - idealny dojazd do pracy

  • Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • karta sportowa na preferencyjnych warunkach

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium