Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
PKO Bank Polski
Data aktualizacji: 2021-10-01
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Nr ref. 10292 36450491
Skarżysko-Kamienna, świętokrzyskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2021-10-01

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

DZIEŃ DOBRY
W PRACY

W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy
dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy
efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

(Skarżysko-Kamienna)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
  • Profesjonalne szkolenia - bo liczy się Twój rozwój.

Na co dzień w naszym zespole:

* analizujesz wyniki sprzedaży oraz planujesz działania w celu zwiększenia jej efektywności,
* dbasz o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami jakości,
* inicjujesz działania prowadzące do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych,
* planujesz, organizujesz pracę oraz kontrolujesz na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu składającego się z doradco – kasjerów,
* promujesz najlepsze doświadczenia oraz techniki sprzedażowe,
* realizujesz kontrolę funkcjonalną wewnętrzną,
* uczestniczysz w procesach rekrutacyjnych przy wyborze kandydatów do zespołu,
* wspierasz i motywujesz swój zespół w realizacji celów sprzedażowych,
* zarządzasz ryzykami występującymi w zespole.


To stanowisko może być Twoje, jeśli:

* inicjujesz i w sposób kreatywny wspierasz pracowników w realizacji działań sprzedażowych,
* masz doświadczenie w pracy w obszarze klienta detalicznego,
* posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klientów i sprzedaży produktów bankowych,
* posiadasz wyższe wykształcenie,
* potrafisz umiejętnie zarządzać zespołem pracowniczym, w tym dobrze organizujesz pracę, motywujesz i zarządzasz procesem sprzedaży,
* znasz bardzo dobrze produkty bankowe dedykowane klientom indywidualnym oraz zagadnienia merytoryczne i procedury związane z zakresem, realizowanych przez zespół, zadań kasowo – skarbcowych,
* znasz techniki sprzedaży i z powodzeniem potrafisz je stosować.


To dobry dzień na aplikację! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie, po kliknięciu w "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzowni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).