Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
- Profesjonalne szkolenia - bo liczy się Twój rozwój.
Na co dzień w naszym zespole:
* analizujesz wyniki sprzedaży oraz planujesz działania w celu zwiększenia jej efektywności,
* dbasz o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami jakości,
* inicjujesz działania prowadzące do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych,
* planujesz, organizujesz pracę oraz kontrolujesz na bieżąco prawidłowości realizacji zadań zespołu składającego się z doradco – kasjerów,
* promujesz najlepsze doświadczenia oraz techniki sprzedażowe,
* realizujesz kontrolę funkcjonalną wewnętrzną,
* uczestniczysz w procesach rekrutacyjnych przy wyborze kandydatów do zespołu,
* wspierasz i motywujesz swój zespół w realizacji celów sprzedażowych,
* zarządzasz ryzykami występującymi w zespole.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* inicjujesz i w sposób kreatywny wspierasz pracowników w realizacji działań sprzedażowych,
* masz doświadczenie w pracy w obszarze klienta detalicznego,
* posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klientów i sprzedaży produktów bankowych,
* posiadasz wyższe wykształcenie,
* potrafisz umiejętnie zarządzać zespołem pracowniczym, w tym dobrze organizujesz pracę, motywujesz i zarządzasz procesem sprzedaży,
* znasz bardzo dobrze produkty bankowe dedykowane klientom indywidualnym oraz zagadnienia merytoryczne i procedury związane z zakresem, realizowanych przez zespół, zadań kasowo – skarbcowych,
* znasz techniki sprzedaży i z powodzeniem potrafisz je stosować.