Dla naszego Klienta, globalnego lidera w branży FMCG, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- kontakt z klientami w sprawie dokumentacji AR,
- utrzymanie limitów kredytowych dla klientów w systemie,
- nakładanie i sprawdzanie limitów kredytowych,
- codzienne monitorowanie płatności,
- zbieranie zaległych pozycji na przypisanych kontach,
- zarządzanie sporami (różnicowanie i rozbieżności),
- przygotowywanie dokumentacji kredytowej i windykacyjnej,
- inne działania związane z należnościami, takie jak sprawdzanie faktur / not kredytowych, doładowania, wezwania do odbioru należności, przygotowywanie monitów,
- uzgadnianie i analiza sald kont podczas procesu zamknięcia miesiąca,
- wspieranie przeniesienia lokalnych procesów AR do centrum biznesowego.
Wymagania:
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane organizacje SSC),
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne będzie dużą zaletą,
- język włoski oraz angielski na poziomie min. B2 - warunek konieczny,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobre zrozumienie rachunkowości finansowej, sprawozdawczości i kontroli wewnętrznej.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w renomowanej organizacji o globalnym zasięgu,
- możliwość 100% pracy zdalnej,
- szkolenia i możliwość awansu,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa i więcej.