

Kogo szukamy
Mówisz po niemiecku? Dla nas ważna jest znajomość języka i chęć do nauki. Podczas procesu wdrożenia weźmiesz udział w szkoleniach wprowadzających. Dołącz do nas, jeżeli:
- znasz bardzo dobrze język niemiecki w mowie i w piśmie,
- znasz bardzo dobrze język angielski w mowie i w piśmie,
- dobrze znasz pakiet Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint i Outlook);
- posiadasz dobre umiejętności w obsłudze klienta;
- posiadasz umiejętności organizacyjne i jesteś samodzielna/y w pracy;
- potrafisz nadać odpowiedni priorytet powierzonym zadaniom;
- zwracasz uwagę na szczegóły.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
- obsługa klientów zgodnie ze standardami jakości Deloitte;
- zdalne wsparcie dla pracowników Deloitte dotyczące obsługi administracyjnej;
- współpraca z niemieckojęzycznym klientem;
- wsparcie przy rozliczeniach wydatków i rozliczeniach czasu pracy;
- rozwój zawodowy - tworzenie własnych planów rozwoju przy wsparciu ze strony kolegów.
Co oferujemy
- możliwość pracy zdalnej;
- okazja do udoskonalenia znajomości języków obcych dzięki posługiwaniu się nimi w codziennej pracy;
- doskonałe miejsce na początek kariery zawodowej;
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne - podnoszenie kwalifikacji;
- otwartą, przyjazną atmosferę;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- pakiet socjalny (szkolenia, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport).

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.