Nr ref.: KwF/DBB/WSU/Wrocław
Twój zakres obowiązków
- Aktywna, telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Bank Millennium S.A.
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez rzetelne i specjalistyczne doradztwo bankowe
- Realizacja miesięcznych planów ilościowych i jakościowych
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami
Nasze wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Umiejętność podejmowania inicjatywy w relacjach z Klientami
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność skutecznego przekonywania
- Zdolność szybkiego reagowania na potrzeby Klienta
- Dbałość o satysfakcję Klientów
- Skuteczność w realizacji celów
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
- Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników Twojej pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie grupowe będące ochroną w trudnych sytuacjach
- Brak rutyny – nie korzystamy ze skryptów rozmów, więc każda Twoja rozmowa może być wyjątkowa
- Wsparcie kolegów z Zespołu
- Karta sportowa na preferencyjnych warunkach
- Dogodną lokalizację - wrocławski Rynek - idealny dojazd do pracy
- Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!