Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-10-22
Cała Polska
Bankowość, Konsulting, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2021-10-22
REKRUTACJA ZDALNA
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna
Miejsce pracy: 

cała Polska - praca zdalna


Nr ref.: KwF/DBB/CHF

Twój Zakres Obowiązków

  • Zdalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu (odbieranie i wykonywanie połączeń) i korespondencji elektronicznej (mail)
  • Rozmowy z Klientami posiadającymi kredyt hipoteczny
  • Aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu np. konsultacje w zakresie  posiadanych produktów, proponowanie zmian w umowach, aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym, itp.
  • Zdalne uruchamianie usług dla klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami  Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy

Nasze Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Stałe łącze internetowe (bez limitu lub limit powyżej 200 GB/miesiąc)
  • Wydzielone pomieszczenie, w którym będzie możliwa swobodna rozmowa z Klientami
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze

To Oferujemy

  • Pracę zdalną
  • Służbowy komputer i słuchawki
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
  • Cenne doświadczenie w zakresie finansów, sprzedaży, negocjacji oraz obsługi Klienta
  • Kompleksowe szkolenia teoretyczne i praktyczne z udziałem dedykowanego opiekuna na etapie wdrożenia
  • Opiekę medyczną
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach

Benefity

Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki na firmowe produkty i usługi, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium