Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-10-28
łódzkie
Bankowość, Konsulting, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2021-10-28
REKRUTACJA ZDALNA
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna
Miejsce pracy:
Nr ref.: KwF/DBB/CHF

Twój zakres obowiązków

  • Zdalna obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu (odbieranie i wykonywanie połączeń) i korespondencji elektronicznej (mail)

  • Rozmowy z Klientami posiadającymi kredyt hipoteczny

  • Aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu np. konsultacje w zakresie posiadanych produktów, proponowanie zmian w umowach, aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym, itp.

  • Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)

  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie

  • Stałe łącze internetowe (bez limitu lub limit powyżej 200 GB/miesiąc)

  • Wydzielone pomieszczenie, w którym będzie możliwa swobodna rozmowa z Klientami

  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny

  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne

  • Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze

To oferujemy

  • Pracę zdalną

  • Służbowy komputer i słuchawki

  • Umowę o pracę na pełen etat

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy

  • Cenne doświadczenie w zakresie finansów, sprzedaży, negocjacji oraz obsługi Klienta

  • Kompleksowe szkolenia teoretyczne i praktyczne z udziałem dedykowanego opiekuna na etapie wdrożenia

  • Opiekę medyczną

  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • karta sportowa na preferencyjnych warunkach

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.