Asystentka/ Asystent
Departament Kapitału Pracownika
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
- Profesjonalne szkolenia - bo liczy się Twój rozwój.
Na co dzień w naszym zespole:
* dbasz o zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu,
* współpracujesz z Dyrektorem i wspierasz m.in. w ustalaniu codziennego dnia pracy, organizacji podróży służbowych, prowadzeniu kalendarza spotkań, przygotowaniu spotkań i narad, rozliczaniu delegacji i rachunków,
* koordynujesz prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji,
* współpracujesz z dostawcami w zakresie organizacji pracy biura (dbałość o bieżące zamawianie materiałów biurowych, środków trwałych) oraz ogólna dbałość o sprawne funkcjonowanie biura,
* prowadzisz bieżącą korespondencję (np. rejestrowanie poczty, dystrybucja do odpowiednich jednostek zgodnie z dekretacją).
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* masz doskonałą organizację pracy, jesteś samodzielna/-y i posiadasz wysokie zdolności interpersonalne,
* masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
* wykazujesz się inicjatywą oraz dbasz o najwyższe standardy w wykonywanej pracy,
* znasz język angielski w stopniu min. podstawowym,
* posiadasz umiejętność pracy z dokumentami i przepisami,
* znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point).