Kierownik Multibiznesowy
Oddział 1 w Częstochowie
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- wspierasz Dyrektora Oddziału w zarządzaniu zespołem,
- kreujesz wizerunek Banku oraz inicjujesz działania związane z zarządzaniem relacjami z klientami,
- planujesz i organizujesz pracę oraz kontrolujesz na bieżąco realizację zadań zespołu,
- jesteś wsparciem merytorycznym podległym pracownikom i akceptujesz przygotowane przez nich materiały,
- bierzesz udział w kreowaniu i realizacji działań zapewniających najwyższą jakość obsługi klientów,
- aktywnie monitorujesz realizację programów sprzedażowych w podległym zespole,
- budujesz trwałe relacje z klientami poprzez pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie stałego kontaktu z dotychczasowymi, dbając jednocześnie o dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę zgodnie ze standardami.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, zarządzanie,
- posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku doradcy lub kierownika z obszaru obsługi przedsiębiorstw, klientów zamożnych lub klientów rynku hipotecznego,
- wiesz, jak zarządzać zespołami pracowniczymi, w tym organizacją pracy, motywować i zarządzać sprzedażą,
- znasz standardy jakości obsługi pracy oddziałów,
- umiesz rozpoznawać potrzeby klientów i budować z nimi właściwe relacje,
- masz wiedzę na temat zagadnień merytorycznych związanych z organizacją i funkcjonowaniem oddziału,
- znasz dobrze pakiet MS Office,
- posiadasz prawo jazdy kat. B.