Nr ref.: KwF/DMN/WMT
Twój zakres obowiązków
-
Telefoniczny kontakt z Klientem Banku
-
Kontrola i windykacja należności na wstępnym etapie zadłużenia
-
Wskazywanie i ustalanie z Klientem najlepszych rozwiązań na polubowną spłatę zobowiązań
-
Współpraca z innymi Zespołami w ramach Departamentu Monitorowania i Dochodzenia Należności Detalicznych
-
Realizacja zadań własnych oraz zespołowych
Nasze wymagania
-
lubisz prowadzić rozmowy telefoniczne,
-
łatwo nawiązujesz nowe kontakty,
-
posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane),
-
lubisz pomagać innym w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji,
-
jesteś nastawiony/a na cel i w pełni angażujesz się w powierzone zadania,
-
wykazujesz się asertywnością oraz odpornością na stres,
-
chcesz rozwijać się w ramach struktur instytucji finansowej
To oferujemy
-
Stabilną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej w Centrali Banku Millennium, w pełnym wymiarze godzin
-
Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
-
Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w obszarze windykacji
-
Atrakcyjny system motywacyjny
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!