Nr ref.: KwF/DMD/KM
Twój zakres obowiązków
-
Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów, usług oraz kanałów sprzedaży oferty dla mikroprzedsiębiorców we współpracy z innymi jednostkami Banku
-
Przygotowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie, sprzedaży i obsługi wielokanałowej produktów i usług
-
Analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów, usług i kanałów sprzedaży oferty dla mikroprzedsiębiorstw
-
Wsparcie sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorstw w sieci oddziałów własnych, franczyzie oraz w kanałach alternatywnych m.in. telemarketing, Internet, partnerzy)
-
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń oraz tworzenie materiałów marketingowych i promocyjnych
-
Inicjowanie działań i udział w projektach związanych z automatyzacją procesów
-
Monitorowanie realizacji celów w obszarze segmentu mikroprzedsiębiorców
Nasze wymagania
-
Min 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji bezpośrednio współpracującej z mikroprzedsiębiorcami poparte sukcesami
-
Umiejętność prowadzenia projektów
-
Bardzo dobra znajomość rynku produktów i rozwiązań dla mikroprzedsiębiorców
-
Bardzo dobra znajomość procesu tworzenia, promocji i sprzedaży produktów dla mikroprzedsiębiorców oraz narzędzi go wspomagających
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość MS PowerPoint, MS Excel, MS Access
-
Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego
-
Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole
To oferujemy
-
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej instytucji finansowej
-
Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym w międzynarodowej instytucji finansowej
-
Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie projektami realizowanymi w segmencie Klientów Mikrobiznes
-
Realny wpływ na cele, organizację i efektywność w segmencie Klientów Mikrobiznes
-
Dobrą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę i dzielenie się wiedzą
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!