Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-04-04
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość, BPO/SSC, Obsługa klienta
angielski, niderlandzki
Data aktualizacji: 2022-04-04
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą we Wrocławiu, poszukujemy kandydatów do obszaru Księgowości AR na stanowisko Credit Controller z językiem holenderskim.


Księgowy AR z językiem holenderskim

Księgowy AR z językiem holenderskim

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 193152/7789

Opis stanowiska:
  • wykonywanie działań windykacyjnych na zaległych fakturach, takich jak telefony, e-maile, listy monitujące i regularne kontaktowanie się z klientami w celu poznania szczegółów opóźnień w płatnościach,
  • analizowanie i badanie przyczyn zaległych sald poprzez współpracę z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • zarządzanie ryzykiem i ekspozycją poprzez blokowanie zleceń sprzedaży lub przeprowadzanie kontroli kredytowej kondycji finansowej klientów,
  • współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązywania zapytań klientów,
  • pomoc klientom w rozwiązywaniu sporów,
  • przygotowywanie danych, raportów i ciągłe poszukiwanie usprawnień procesów i wzrostu efektywności,
  • asystowanie przy zamykaniu okresu rozliczeniowego oraz wsparcie w zadaniach związanych z księgowością AR,
  • zapewnienie wsparcia podczas audytu.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie finansów / rachunkowości / ekonomii,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętności komunikacyjne w języku holenderskim na poziomie B2-C2 (poziom znajomości języka wpływa na wysokość premii do wynagrodzenia),
  • dobra znajomość języka angielskiego (niezbędna do komunikacji wewnętrznej),
  • umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i negocjacyjne.
Oferta obejmuje:
  • praca w trybie hybrydowym,
  • pracę pełną wyzwań w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku,
  • możliwość zdobycia umiejętności, wiedzy i doświadczenia, wraz z wysoce poszukiwanymi na rynku specjalistami,
  • zewnętrzne i wewnętrzne programy szkoleniowe,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • zestaw pakietów socjalnych.