Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2022-02-09
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2022-02-09
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Umowę
o pracę
Konkursy sprzedażowe Jasną
ścieżkę kariery
Przejrzysty system wynagradzania Kartę
sportową
Dofinansowanie do świąt
i wypoczynku

Zobacz co nas cieszy w pracy:

Przekonaj się jakie będą Twoje powody
do radości!

mBank ostrzega:
Inspirujemy każdego dnia!
Opiekun ds. budowania relacji z klientem premium
miejsce pracy: Warszawa, nr referencyjny: JW/063/1221

W ramach struktur mBanku rozwijamy elitarną grupę pracowników ds. budowania relacji z klientem premium. Zadaniem osób w niej pracujących będzie budowanie relacji z klientami zamożnymi i prezentowanie oferty oszczędnościowej i inwestycyjnej mBanku z zachowaniem najwyższych standardów jakości obsługi. Jeśli interesujesz się tematyką inwestycyjną i chcesz wykorzystywać swoją pasję w codziennie pracy z klientami zamożnymi, to szukamy właśnie Ciebie!

 

W tej roli będziesz odpowiedzialna/y za:

  • budowanie długotrwałych relacji z klientami zamożnymi bankowości detalicznej
  • identyfikowanie potrzeb klientów w kontekście długoterminowych celów oszczędnościowych,
  • prezentowanie oferty mBanku w zakresie produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych z wykorzystaniem platformy elektronicznej mBanku,
  • dbanie o wyniki biznesowe w ramach własnego portfela klientów zamożnych; 
  • wspieranie edukacji digitalowej klientów w zakresie korzystania z platform elektronicznych udostępnianych przez bank,
  • zawieranie umów z klientami mBanku przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych i etycznych, z uwzględnieniem regulacji MiFID II.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • pasjonujesz się tematyką inwestycyjną i finansową,
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klientów zamożnych,
  • potrafisz budować długotrwałe relacji z klientami,
  • chcesz rozmawiać z klientami o ich długoterminowych celach oszczędnościowych i prezentować rozwiązania dostępne w mBanku,
  • z pasją i zaangażowaniem podejmujesz nowe zadania,
  • chcesz się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje.