W ramach struktur mBanku rozwijamy elitarną grupę pracowników ds. budowania relacji z klientem premium. Zadaniem osób w niej pracujących będzie budowanie relacji z klientami zamożnymi i prezentowanie oferty oszczędnościowej i inwestycyjnej mBanku z zachowaniem najwyższych standardów jakości obsługi. Jeśli interesujesz się tematyką inwestycyjną i chcesz wykorzystywać swoją pasję w codziennie pracy z klientami zamożnymi, to szukamy właśnie Ciebie!
W tej roli będziesz odpowiedzialna/y za:
- budowanie długotrwałych relacji z klientami zamożnymi bankowości detalicznej
- identyfikowanie potrzeb klientów w kontekście długoterminowych celów oszczędnościowych,
- prezentowanie oferty mBanku w zakresie produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych z wykorzystaniem platformy elektronicznej mBanku,
- dbanie o wyniki biznesowe w ramach własnego portfela klientów zamożnych;
- wspieranie edukacji digitalowej klientów w zakresie korzystania z platform elektronicznych udostępnianych przez bank,
- zawieranie umów z klientami mBanku przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych i etycznych, z uwzględnieniem regulacji MiFID II.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- pasjonujesz się tematyką inwestycyjną i finansową,
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klientów zamożnych,
- potrafisz budować długotrwałe relacji z klientami,
- chcesz rozmawiać z klientami o ich długoterminowych celach oszczędnościowych i prezentować rozwiązania dostępne w mBanku,
- z pasją i zaangażowaniem podejmujesz nowe zadania,
- chcesz się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje.