Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-08-17
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość, BPO/SSC
angielski
Data aktualizacji: 2022-08-17
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej spółki produkcyjnej poszerzającej działalność swojego wrocławskiego SSC, poszukujemy kandydatów doświadczonych w procesach GL . W ramach lokalnych struktur Tworzone są nowe zespoły, odpowiedzialne za przyjęcie i stabilizację procesów w ramach tranzycji.


Senior GL Accountant (nowy zespół, tranzycja)

Senior GL Accountant (nowy zespół, tranzycja)

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 193530/8171

Opis stanowiska:
  • wspieranie tranzycji, stabilizacji oraz optymalizacji procesów związanych z Księgą Główną (Reporting, Środki Trwałe, Zapasy, Intercompany) z zagranicznych jednostek,
  • zarządzanie modułem Środków Trwałych, uzgadnianie i księgowanie w ramach Księgi Głównej zgodnie ze standardami US GAAP/MSSF i harmonogramami raportowania,
  • kompletowanie, weryfikowanie oraz analizowanie informacji finansowych, a także przygotowywanie sprawozdań finansowych dla celów wewnętrznych,
  • działanie jako pierwsza linią kontaktu i wsparcia w przypadku wszelkich zapytań związanych z Księgą główną, wspierając audyty wewnętrzne i zewnętrzne,
  • dalsze rozwijanie wiedzy, zapewnienie wysokiej jakości wykonywanej pracy oraz zaufania klientów,
  • ocena i wspieranie pracy młodszych księgowych,
  • udział w projektach usprawnieniowych i standaryzujących oraz wspieranie inicjatyw związanych z np. automatyzacją procesów.
Wymagania:
  • znajomość operacyjna procesów w obszarze GL (Reporting, Środki Trwałe, Zapasy, Intercompany) oraz standardów US GAAP, IFRS,
  • 2-4 lata doświadczenia w obszarze Finansów i Księgowości (preferowane SSC),
  • doświadczenie w prowadzeniu kontroli wewnętrznych (np. SOX) będzie atutem,
  • biegła znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • wiedza merytoryczna związana z procesami GL,
  • znajomość systemów ERP (SAP lub JDE) oraz środowiska MS Office,
  • otwartość na pracę w modelu hybrydowym 2+3,
  • znajomość języka niemieckiego będzie sporym atutem.
Oferta obejmuje:
  • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie,
  • pełny pakiet benefitów,
  • biuro zlokalizowane w centrum Wrocławia,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym,
  • wiele możliwości awansu wraz z przyjmowaniem kolejnych procesów do SSC lub tranzycji z kolejnych jednostek.