Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Senior GL Accountant (nowy zespół, tranzycja)

Rekrutacja zdalna

Specjalista

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej spółki produkcyjnej poszerzającej działalność swojego wrocławskiego SSC, poszukujemy kandydatów doświadczonych w procesach GL . W ramach lokalnych struktur Tworzone są nowe zespoły, odpowiedzialne za przyjęcie i stabilizację procesów w ramach tranzycji.


Senior GL Accountant (nowy zespół, tranzycja)

Senior GL Accountant (nowy zespół, tranzycja)

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 193530/8171

Opis stanowiska:
  • wspieranie tranzycji, stabilizacji oraz optymalizacji procesów związanych z Księgą Główną (Reporting, Środki Trwałe, Zapasy, Intercompany) z zagranicznych jednostek,
  • zarządzanie modułem Środków Trwałych, uzgadnianie i księgowanie w ramach Księgi Głównej zgodnie ze standardami US GAAP/MSSF i harmonogramami raportowania,
  • kompletowanie, weryfikowanie oraz analizowanie informacji finansowych, a także przygotowywanie sprawozdań finansowych dla celów wewnętrznych,
  • działanie jako pierwsza linią kontaktu i wsparcia w przypadku wszelkich zapytań związanych z Księgą główną, wspierając audyty wewnętrzne i zewnętrzne,
  • dalsze rozwijanie wiedzy, zapewnienie wysokiej jakości wykonywanej pracy oraz zaufania klientów,
  • ocena i wspieranie pracy młodszych księgowych,
  • udział w projektach usprawnieniowych i standaryzujących oraz wspieranie inicjatyw związanych z np. automatyzacją procesów.
Wymagania:
  • znajomość operacyjna procesów w obszarze GL (Reporting, Środki Trwałe, Zapasy, Intercompany) oraz standardów US GAAP, IFRS,
  • 2-4 lata doświadczenia w obszarze Finansów i Księgowości (preferowane SSC),
  • doświadczenie w prowadzeniu kontroli wewnętrznych (np. SOX) będzie atutem,
  • biegła znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • wiedza merytoryczna związana z procesami GL,
  • znajomość systemów ERP (SAP lub JDE) oraz środowiska MS Office,
  • otwartość na pracę w modelu hybrydowym 2+3,
  • znajomość języka niemieckiego będzie sporym atutem.
Oferta obejmuje:
  • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie,
  • pełny pakiet benefitów,
  • biuro zlokalizowane w centrum Wrocławia,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym,
  • wiele możliwości awansu wraz z przyjmowaniem kolejnych procesów do SSC lub tranzycji z kolejnych jednostek.