Twój zakres obowiązków
- wspieranie zespołu we wdrażaniu, propagowaniu i rozwijaniu podejścia OKR „Objectives & Key Results” w mBanku - systemu zarządzania przez cele, budującego transparentne i angażujące środowisko pracy,
- zarządzanie procesem planowania, monitoringu, rozliczania celów MBO (Management by Objectives) na poziomie pracowników, wsparcie procesu na poziomie zarządów spółek strategicznych
- pełnienie roli administratora biznesowego aplikacji Planowania i Oceny „MBO” (m.in. odpowiadanie na zapytania pracowników i menedżerów, rozliczanie nieobecnych pracowników, odzwierciedlanie zmian struktury organizacyjnej),
- wdrażanie optymalizacji i rekomendowaniem zmian w cyklu/ procesie MBO/ OKR bazując na bieżących kontaktach z interesariuszami i feedbacku od organizacji,
- wspieranie zespołu w procesie rozbudowy aplikacji OKR,
- wspieranie zespołu w przygotowaniu zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby zarządu/ organizacji.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (zarządzanie, bankowość i finanse, ekonomia),
- wiedza nt. stosowanych w bankowości metodyk zarządzania przez cele,
- mile widziane doświadczenie projektowe, znajomość specyfiki projektów IT,
- umiejętności biegłego posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Excel - poziom zaawansowany oraz Power Point),
- znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- umiejętności analityczne, systematyczność i samodzielność w działaniu,
- zaangażowanie i nastawienie na realizację założonych celów,
- nastawienia na współpracę i budowanie relacji.