Jeśli jesteś osobą, która:
- ma pierwsze doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą Klienta;
- jest nastawiona na rozwój w obszarze windykacji;
- ma umiejętność analitycznego myślenia;
- potrafi samodzielnie organizować własną pracę;
- jest dokładna i skrupulatna w wykonywaniu powierzonych zadań;
- potrafi pracować pod presją czasu.
Twoim dodatkowym atutem jest:
- znajomość produktów bankowych i doświadczenie w obsłudze Klienta Biznesowego;
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- monitoringu płatności i stanu zadłużenia portfela nieterminowego;
- negocjacjach telefonicznych z klientami;
- podejmowaniu działań mających na celu zapobieganie wystąpieniu zaległości;
- współpracy z innymi departamentami banku;
- wsparciu klienta i wyjaśnianiu ewentualnych niedogodności;
- weryfikacji i analizie wniosków restrukturyzacyjnych;
- weryfikacji zabezpieczeń.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce;
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
- bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia.
- Prywatna opieka medyczna
- Prywatna opieka stomatologiczna
- Ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie grupowe i zniżku w PZU
- Nielimitowana premia miesięczna
- Pakiet szkoleń
- Dofinasowanie do wypoczynku
- Sekcje sportowe
- Karta Miltisport