


Ekspertka/Ekspert ds. Customer Experience
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów;
- Znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane: certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile);
- Wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi Klienta oraz badań satysfakcji;
- Znajomość koncepcji „Customer Experience";
- J. angielskiego minimum B1;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Rozwinięte umiejętności analityczne;
- Umiejętność pracy z dużą ilością danych;
- Otwartość, kreatywność oraz samodzielność;
- Nastawienie na osiągnięcie celu;
- Wykształcenie wyższe.
Twojej pracy
- Współtworzenie agendy głównych pain points i koordynacja wdrożenia ich poprawy
- Budowanie procesu zarządzania innowacjami oraz wpływanie na priorytety w biznesach poprzez dostarczanie insightów na temat potrzeb Klientów i Pracowników;
- Monitorowanie postępu wdrożenia poszczególnych inicjatyw i realizacji planów strategicznych.
- Wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw pro-klienckich, na podstawie analizy zebranego „głosu Klienta";
- Analizowanie rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi Klienta;
- Umowa o pracę;
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- Możliwość rozwoju osobistego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
- Programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- Możliwość pracy zdalnej lub w Centrali w Warszawie ul. Kasprzaka 2.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów;
- Znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane: certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile);
- Wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi Klienta oraz badań satysfakcji;
- Znajomość koncepcji „Customer Experience";
- J. angielskiego minimum B1;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Rozwinięte umiejętności analityczne;
- Umiejętność pracy z dużą ilością danych;
- Otwartość, kreatywność oraz samodzielność;
- Nastawienie na osiągnięcie celu;
- Wykształcenie wyższe.
Charakter Twojej pracy
- Współtworzenie agendy głównych pain points i koordynacja wdrożenia ich poprawy
- Budowanie procesu zarządzania innowacjami oraz wpływanie na priorytety w biznesach poprzez dostarczanie insightów na temat potrzeb Klientów i Pracowników;
- Monitorowanie postępu wdrożenia poszczególnych inicjatyw i realizacji planów strategicznych.
- Wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw pro-klienckich, na podstawie analizy zebranego „głosu Klienta";
- Analizowanie rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi Klienta;
Masz jak w Banku
- Umowa o pracę;
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- Możliwość rozwoju osobistego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
- Programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- Możliwość pracy zdalnej lub w Centrali w Warszawie ul. Kasprzaka 2.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
- KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić. - KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie. - UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze. - OPIEKA MEDYCZNA
Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim. - UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich. - ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.