Temat tygodnia
O tym, jak przeprowadzić pracowników przez zmianę w organizacji.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2022-06-27
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta, Project Management
angielski
Data aktualizacji: 2022-06-27
BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Ekspertka/Ekspert ds. Customer Experience

Ekspertka/Ekspert ds. Customer Experience

miejsce pracy: Warszawa

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów;
  • Znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane: certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile);
  • Wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi Klienta oraz badań satysfakcji;
  • Znajomość koncepcji „Customer Experience";
  • J. angielskiego minimum B1;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Rozwinięte umiejętności analityczne;
  • Umiejętność pracy z dużą ilością danych;
  • Otwartość, kreatywność oraz samodzielność;
  • Nastawienie na osiągnięcie celu;
  • Wykształcenie wyższe.​

Charakter
Twojej pracy
  • Współtworzenie agendy głównych pain points i koordynacja wdrożenia ich poprawy
  • Budowanie procesu zarządzania innowacjami oraz wpływanie na priorytety w biznesach poprzez dostarczanie insightów na temat potrzeb Klientów i Pracowników;
  • Monitorowanie postępu wdrożenia poszczególnych inicjatyw i realizacji planów strategicznych​.
  • Wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw pro-klienckich, na podstawie analizy zebranego „głosu Klienta";
  • Analizowanie rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi Klienta;
Masz jak w Banku
  • Umowa o pracę;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Możliwość rozwoju osobistego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu​;
  • Programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość pracy zdalnej lub w Centrali w Warszawie ul. Kasprzaka 2. 

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów;
  • Znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane: certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile);
  • Wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi Klienta oraz badań satysfakcji;
  • Znajomość koncepcji „Customer Experience";
  • J. angielskiego minimum B1;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Rozwinięte umiejętności analityczne;
  • Umiejętność pracy z dużą ilością danych;
  • Otwartość, kreatywność oraz samodzielność;
  • Nastawienie na osiągnięcie celu;
  • Wykształcenie wyższe.​

Charakter Twojej pracy

  • Współtworzenie agendy głównych pain points i koordynacja wdrożenia ich poprawy
  • Budowanie procesu zarządzania innowacjami oraz wpływanie na priorytety w biznesach poprzez dostarczanie insightów na temat potrzeb Klientów i Pracowników;
  • Monitorowanie postępu wdrożenia poszczególnych inicjatyw i realizacji planów strategicznych​.
  • Wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw pro-klienckich, na podstawie analizy zebranego „głosu Klienta";
  • Analizowanie rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi Klienta;

Masz jak w Banku

  • Umowa o pracę;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Możliwość rozwoju osobistego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu​;
  • Programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość pracy zdalnej lub w Centrali w Warszawie ul. Kasprzaka 2. 

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

  • KAFETERIA MY BENEFIT
    To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
  • KARTA MULTISPORT
    Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
  • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
    Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
  • OPIEKA MEDYCZNA
    Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
    Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • ZNIŻKI W BNP PARIBAS
    Korzystaj, bo jesteś u siebie.