Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Volkswagen Financial Services
Data aktualizacji: 2022-09-27
Warszawa, mazowieckie
Human Resources
angielski
Data aktualizacji: 2022-09-27 Aplikuj
Volkswagen Financial Services
HR Business Partner Back Office & Support
Volkswagen Financial Services (VWFS) dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen.

Bank, Leasing oraz Ubezpieczenia to kluczowe obszary działania VWFS, który pod jednym parasolem oferuje usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów marek takich jak: Audi, Seat, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze, czy Porsche.

Celem naszych działań jest mobilność klientów, czyli możliwość używania, ale i posiadania auta za niewielkie pieniądze. Pod marką Volkswagen Financial Services działają trzy spółki:

Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce
Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.
Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.

Zatrudniamy ponad 500 pracowników, z którymi wspólnie realizujemy naszą misję.
HR Business Partner Back Office & Support
Miejsce pracy: Warszawa

W roli HRBP będziesz współpracować z departamentami obszaru Back-Office i Support. Twoim głównym zadaniem będzie wspieranie realizacji strategii biznesowej firmy poprzez odpowiednie działania i inicjatywy HR. 

W codziennej pracy stawiamy na partnerskie relacje, głębokie zrozumienie celów i specyfiki biznesu, stojących przed nim wyzwań, źródeł sukcesów oraz przyczyn trudności.

Jako HR BP będziesz blisko pracować z kadrą menedżerską, biorąc udział w działaniach operacyjnych i strategicznych. Będziesz wspierać zespoły w ciągłym doskonaleniu organizacji pracy oraz relacji, budowaniu kompetencji merytorycznych i społecznych, a także kreowaniu przyjaznego i motywującego środowiska pracy.

Będziesz mieć wpływ na wybór nowych talentów do organizacji oraz dopasowanie kandydatów wewnętrznych i zewnętrznych do stanowisk pracy. Będziesz także brać udział w identyfikacji potencjału Pracowników oraz planowaniu i realizacji planów rozwoju.

Jeśli jesteś osobą, która lubi ludzi i pracę z ludźmi, wychodzisz z inicjatywą, proponujesz konkretne rozwiązania i potrafisz wspierać biznes w przechodzeniu przez zmiany, sprawdź czy nasz oferta jest dla Ciebie :)


Główne zadania

  • Uzgadnianie rocznego planu działań HR w dedykowanych departamentach zgodnie ze strategią i polityką HR .
  • Utrzymywanie regularnego kontaktu i budowanie bliskiej relacji z menedżerami i Pracownikami
  • Dbanie o skuteczną komunikację HR - Departament - HR
  • Monitorowanie statusu i aktualności planu zatrudnienia w departamentach
  • Rekrutacja oraz onboarding nowych Pracowników
  • Planowanie i koordynacja działań w zakresie rozwoju i motywacji Pracowników, w tym
  • analiza potrzeb rozwoju i szkoleń
  • ustalanie i monitorowanie realizacji planów rozwojowych
  • analiza potencjału Pracowników, w tym liderskiego
  • regularny przegląd i udział w aktualizacji mapowania stanowisk pracy
  • doradztwo w procesie podwyżek wynagrodzeń i awansów
  • Aktywny udział w monitorowaniu i budowaniu zaangażowania Pracowników
  • Doradztwo w zakresie procesu zarządzania przez cele / oceny okresowej
  • Monitorowanie sytuacji personalnej departamentu w tym dokumentacji Pracowników związanej z zatrudnieniem, aktualności opisów stanowisk pracy, wskaźników fluktuacji, nieobecności, nadgodzin, wykorzystania urlopów itp. oraz proaktywne proponowanie działań zaradczych  
  • Doradztwo i wsparcie przy rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych
  • Doradztwo i udział w zarządzaniu zmianami organizacyjnymi od strony HR

Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

  • Posiadasz co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Rozumiesz procesy biznesowe, potrafisz je przełożyć na konkretne propozycje działań z obszaru HR
  • Masz szeroką wiedzę w zakresie procesów HR, a przynajmniej w jednym obszarze specjalizujesz się (rekrutacja, szkolenia-rozwój, motywowanie, zarządzanie zmianą etc.)
  • Znasz nowoczesne procesy i narzędzia HR i możesz wskazać swoje doświadczenia w ich kreowaniu i/lub wdrażaniu
  • Potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe
  • Efektywnie komunikujesz się z różnymi interesariuszami
  • Posiadasz doświadczenie w analizie potrzeb rozwoju Pracowników, przygotowaniu planów rozwoju dla zespołów i pracowników indywidualnych
  • Posiadasz doświadczenie we wdrażaniu zmian organizacyjnych
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2)
  • Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie w budowania Employee Experience
  • oraz w pracy w strukturze macierzowej (finanse lub technologia)

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umową o pracę na 7/8 etatu
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • Bardzo dobrą lokalizację biura (Rondo ONZ)
  • Atrakcyjne, dostosowane do umiejętności oraz osiągnięć warunki zatrudnienia
  • Pakiet medyczny
  • Kartę Lunch Plus
  • Multikafeterię – każdy znajdzie coś dla siebie
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pakiet ciekawych szkoleń, a także zajęcia językowe (angielski/niemiecki)
  • Ofertę pracownicza związaną z profilem działalności naszej organizacji
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Ergonomiczne biurka
  • Masaże w biurze