Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-09-28
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość
angielski
Data aktualizacji: 2022-09-28
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej spółki produkcyjnej poszerzającej działalność swojego wrocławskiego SSC, poszukujemy kandydatów na stanowisko  


Specjalista ds. Rachunkowości Zarządczej

Specjalista ds. Rachunkowości Zarządczej

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 193687/8310

Opis stanowiska:
  • udział w procesie sporządzania i raportowania miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych,
  • administrowanie, modyfikowanie i monitorowanie wszystkich danych istotnych dla sprawozdania finansowego,
  • analiza danych i zapisów niezbędnych do zapewnienia prawidłowego zamknięcia miesiąca,
  • zarządzanie podstawowymi danymi (centra kosztów i zysków, wewnętrzne numery zamówień, materiały),
  • fakturowanie usług wewnątrz firmy,
  • analiza i ocena poszczególnych obszarów controllingu oraz udział w optymalizacji procesów controllingowych,
  • opracowywanie specjalnych ocen okresowych oraz kalkulacji kosztów produktu,
  • ścisła współpraca z Działami Controllingu.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe o profilu biznesowo-finansowym,
  • pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości, controllingu lub rachunkowości zarządczej,
  • znajomość języka angielskiego na wysokim poziomie (min. B2),
  • znajomość języka niemieckiego (B2) będzie bardzo dużym atutem,
  • zaawansowana znajomość programu MS Excel (Pivot, VLOOKUP, Formuły itd.),
  • bardzo dobra znajomość środowiska SAP (moduły CO, FI, BW),
  • silne zdolności analityczne oraz umiejętność myślenia koncepcyjnego i przekrojowego,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • samodzielność, inicjatywa oraz umiejętność pracy pod presją.
Oferta obejmuje:
  • hybrydowy tryb pracy,
  • udział we wdrażaniu nowoczesnych procesów i rozwiązań,
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego,
  • możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i produktu,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia dostosowane do indywidualnych kompetencji i wyników,
  • praca w międzynarodowej organizacji nastawionej na dynamiczny rozwój,
  • pakiet benefitów pracowniczych -  opieka medyczna, karnety sportowe i wiele innych.