Dla naszego Klienta, dystrybutora oprogramowania i sprzętu sieciowego, specjalizującego się w rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa systemów i sieci komputerowych, a także technologii VoIP i PBX poszukujemy obecnie osoby na stanowisko
Inżynier Wsparcia Sprzedaży (IT)
Opis stanowiska:
- udział w spotkaniach handlowych jako ekspert oferowanych przez firmę rozwiązań,
- definiowanie wymagań na podstawie potrzeb klienta, jego infrastruktury oraz tworzenie rozwiązań spełniających te wymagania,
- projektowanie i doradztwo techniczne w zakresie oferowanych rozwiązań,
- zapewnienie przedsprzedażowej pomocy technicznej i edukacji produktowej,
- obsługa zgłoszeń serwisowych,
- prowadzenie analizy rynku pod względem nowości technologicznych,
- współpraca z producentami rozwiązań obecnych w portfolio firmy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe informatyczne (mile widziane: sieci komputerowe),
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego na tożsamym lub podobnym stanowisku w budowaniu rozwiązań informatycznych na poziomie funkcjonalnym, sieciowym i infrastrukturalnym,
- umiejętność projektowania, wdrażania adresowania i routingu w złożonych sieciach przewodowych i bezprzewodowych,
- wiedza na temat BGP, OSPF, IS-IS, MPLS, VPLS, RIP oraz umiejętność ich konfiguracji na urządzeniach firmy Extreme Networks - mile widziane,
- praktyczna znajomość budowy oraz działania sieci: LAN, WAN, WLAN,
- wiedza z zakresu zarządzania platformą wirtualizacji: Vmware, vSphere, vSAN, NSX,
- znajomość konfiguracji i zarzadzania firewall’ami CheckPoint oraz PaloAlto,
- znajomości zagrożeń sieciowych oraz systemów i technologii bezpieczeństwa wiodących producentów,
- kursy ukończone certyfikatem np.: Extreme Networks, Cisco, Juniper, CheckPoint, PaloAlto, – mile widziane,
- znajomość języków programowania oraz umiejętność ich zastosowania (np. Phyton),
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- gotowość do podróży służbowych,
- prawo jazdy kat. B.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o UoP lub kontrakt B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne oraz system premii kwartalnych,
- możliwość pracy hybrydowej,
- niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe,
- możliwość zdobywania wiedzy oraz realizowania certyfikowanych kursów branżowych.