Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osobę na stanowisko:
Asystent ds. administracyjnych
Rola:
-
przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych
-
organizację podróży służbowych,
-
organizowanie wysyłek kurierskich,
-
rozliczanie faktur dla dostawców,
-
zlecanie tłumaczeń dokumentów,
-
przygotowywanie oraz edycję dokumentów,
-
inne bieżące sprawy administracyjne.
Profil:
-
ponad 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim
-
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,
-
umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji
-
dobra znajomość Word, Power Point
-
dobra znajomość języka angielskiego
-
dobra znajomość formatowania dokumentów będzie dodatkowym atutem
-
umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
-
nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,
-
proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa.
-
umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
-
gotowość do pracy w biurze w godzinach 9-17.30
Oferta:
-
atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura,
-
stabilne warunki zatrudnienia,
-
prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp.
-
dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń,
-
telefon służbowy z dużym pakietem danych,
-
program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację.
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.