
Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osobę na stanowisko:
Asystent ds. administracyjnych
 
Rola:
- 
	przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych 
- 
	organizację podróży służbowych, 
- 
	organizowanie wysyłek kurierskich, 
- 
	rozliczanie faktur dla dostawców, 
- 
	zlecanie tłumaczeń dokumentów, 
- 
	przygotowywanie oraz edycję dokumentów, 
- 
	inne bieżące sprawy administracyjne. 
Profil:
- 
	ponad 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim 
- 
	bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań, 
- 
	umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji 
- 
	dobra znajomość Word, Power Point 
- 
	dobra znajomość języka angielskiego 
- 
	dobra znajomość formatowania dokumentów będzie dodatkowym atutem 
- 
	umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole, 
- 
	nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu, 
- 
	proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa. 
- 
	umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku. 
- 
	gotowość do pracy w biurze w godzinach 9-17.30 
Oferta:
- 
	atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura, 
- 
	stabilne warunki zatrudnienia, 
- 
	prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny oraz kwartalne punkty do wykorzystania, m.in. na kartę sportową, bilety do kina czy voucher do restauracji, itp. 
- 
	dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń, 
- 
	telefon służbowy z dużym pakietem danych, 
- 
	program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację. 
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji. 

 
 
             
 
                

