Specjalista ds. Produktów Płatniczych dla Klientów SOHO
Twój zakres obowiązków
-
Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów płatniczych (terminale POS) dla Klientów SOHO we współpracy z innymi jednostkami Banku
-
Tworzenie ofert specjalnych i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży i obsługi produktów
-
Analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów
-
Monitorowanie realizacji celów w obszarze Klientów SOHO
-
Współpraca z zewnętrznymi firmami oferującymi terminale płatnicze
-
Opracowywanie i biznesowy nadzór nad dokumentacją i procedurami w zakresie terminali płatniczych dla Klientów SOHO
-
Wdrażanie modyfikacji w procesie sprzedaży terminali płatniczych i modelu obsługi Klientów SOHO oraz ich dostosowanie do obowiązujących regulacji prawnych oraz wewnętrznych regulacji banku
-
Efektywne wspieranie procesu sprzedaży i obsługi posprzedażowej
-
Nadzór merytoryczny nad szkoleniami dla pracowników banku
Nasze wymagania
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub innej instytucji bezpośrednio współpracującej z Klientami SOHO
-
Doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami
-
Bardzo dobra znajomość rynku produktów płatniczych i rozwiązań dla Klienta SOHO
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP)
-
Dobra znajomość języka angielskiego
-
Zdolność analitycznego myślenia
-
Wysokie umiejętności interpersonalne
-
Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole
-
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomia, zarządzanie, bankowość
To oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie dla Pracownika i bliskich w ramach pakietu socjalnego
-
Ciągły rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
-
Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
-
Konkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- program emerytalny
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!