Konsultant w zespole Real Estate Center of Excellence (Lease Management)
Czekamy na
Absolwentów studiów drugiego stopnia / studentów studiów magisterskich (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, zarządzanie, ekonomia i pokrewne, gospodarka przestrzenna), posiadających lub chcących zdobyć doświadczenie w obsłudze spółek nieruchomościowych i/lub międzynarodowych firm w zakresie Lease Management / Lease Accounting / Lease Administration współpracując z klientami prowadzącymi działalność na polskim i europejskim rynku.
Rola
- Analiza umów najmu i dokumentów wprowadzanych do systemu,
- Zarządzanie bazami danych umów najmu,
- Generowanie i księgowanie faktur w oparciu o umowy najmu dla portfela klientów,
- Wsparcie w analizie kosztów operacyjnych i realizacji budżetów budynków,
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby klientów z branży nieruchomości,
- Udział w przygotowaniu raportów zarządczych,
- Wsparcie i współpraca z zespołem odpowiedzialnym za kontrolę i ściągalność należności,
- Współpraca z klientem, najemcami i property managerami w zakresie bieżących zadań,
- Udział w projektach abstrakcji umów, tranzycji i optymalizacji danych dotyczących portfeli nieruchomości,
- Uczestnictwo w innych projektach z obszaru nieruchomości - transformacje finansowe, wdrożenia systemów IT dla spółek nieruchomościowych i międzynarodowych firm (w zakresie zarządzania umowami najmu).
Profil kandydata
- Bardzo dobra znajomość Microsoft Excel,
- Zdolności analityczne,
- Zainteresowanie rynkiem nieruchomości,
- Dokładność, sumienność, proaktywność,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- Mile widziana znajomość j. niemieckiego,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność współpracy z zespołem i komunikatywność,
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu umowami najmu, księgowości / sprawozdawczości spółek sektora nieruchomości (Property Management / Lease Management / Lease Accounting/ Lease Administration),
- Mile widziane doświadczenie w firmie doradczej lub świadczącej usługi dla spółek z branży nieruchomości, np. w outsourcingu usług, badaniu sprawozdań/ audycie procesów spółek nieruchomościowych.
Co oferujemy
- Perspektywa szybkiego rozwoju w dynamicznie rosnącym zespole,
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów z doświadczeniem we współpracy z najbardziej renomowanymi firmami,
- Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna dla Pracownika i jego rodziny, program BeWell@PwC, program kafeteryjny),
- Dostęp do szerokiego programu szkoleń,
- Elastyczny czas pracy, możliwość pracy hybrydowej,
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
Jeśli jesteś zainteresowany pracą z nami, a nie spełniasz wszystkich wymagań wymienionych w ofercie, zapraszamy do kontaktu. Nasz zespół wciąż się rozwija, być może w trakcie rozmowy okaże się, że możesz nas wesprzeć w innym zakresie / innej roli.