Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-01-27
Key Account Manager
Nr ref. 193829/8492
Kraków, małopolskie
Konsulting, Obsługa klienta, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2023-01-27
Goldman Recruitment
Key Account Manager
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy usługowej, poszukujemy kandydata na stanowisko Key Account Manager. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie.


Key Account Manager

Key Account Manager

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 193829/8492

Opis stanowiska:
  • rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów,
  • utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy,
  • prowadzenie negocjacji z kontrahentami oraz aktywny monitoring rynku,
  • prowadzenie i rozbudowa portfela klientów biznesowych – duże firmy o obrocie powyżej 50mln,
  • bieżąca analiza rynku, nawiązywanie relacji z wybranymi podmiotami,
  • osiąganie celów sprzedażowych zarówno w zakresie budżetów, jak i efektywności sprzedaży w wyznaczonych segmentach rynku,
  • opracowywanie i kompletacja dokumentów wymaganych do złożenia oferty zgodnie ze standardami firmy oraz wymaganiami klientów.
Wymagania:
  • minimum 2 lata doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientem, doświadczenie w pracy z klientem biznesowym będzie atutem,
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji z Kluczowymi Klientami,
  • gotowość do realizacji przyjętych celów biznesowych – praca w ramach przyjętego planu kwartalnego i rocznego,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego – min. B1,
  • umiejętność inicjacji rozmów handlowych, łatwość w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych,
  • prawo jazdy kat. B – gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych (na terenie południowej Polski).
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie z korzystnym systemem premiowym,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, Multisport),
  • możliwość dynamicznego rozwoju w organizacji z płaską strukturą,
  • praca w przyjaznym środowisku i dobrej atmosferze,
  • możliwość otrzymania samochodu służbowego (w tym na użytek własny),
  • jasno określona ścieżka kariery w oparciu o korzystny plan sprzedażowy.