Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-09-27
Chief Accountant
Nr ref. 193798/8417
Koluszki, łódzkie
Księgowość
Data aktualizacji: 2022-09-27
Goldman Recruitment
Chief Accountant
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydata na stanowisko  


Chief Accountant

Chief Accountant

Miejsce pracy: Koluszki
Nr ref. 193798/8417

Opis stanowiska:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym zgodnie z MSSF,
  • odpowiedzialność za sprawozdawczość wewnętrzną i zewnętrzną na potrzeby Zarządu, US, GUS oraz instytucji finansowych,
  • nadzór nad pracownikami działu księgowości 5 FTE,
  • ścisła współpraca z zespołem kontrolingu,
  • raportowanie bezpośrednio do Członka Zarządu nadzorującego pion finansowy oraz współpraca z pozostałymi Członkami Zarządu,
  • współpraca z audytorami oraz doradcami podatkowymi przeprowadzającymi badania i przeglądy sprawozdań finansowych,
  • odpowiedzialność za deklaracje podatkowe: VAT, CIT, Intrastat,
  • optymalizowanie pracy zespołu księgowego, wdrażanie usprawnień, zarządzanie zmianami w organizacji.
Wymagania:
  • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w firmie produkcyjnej,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • kwalifikacje głównego księgowego, biegłego rewidenta, ACCA, CIMA albo (kandydat/-ka w trakcie zdobywania w/w. kwalifikacji),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny,
  • bardzo dobra znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),
  • bardzo dobra znajomość ustaw oraz prawa podatkowego,
  • biegła znajomość MS Excel,
  • znajomość oprogramowania SAP będzie dodatkowym atutem,
  • zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem księgowym.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • narzędzia służbowe (laptop, telefon),
  • pakiet benefitów,
  • hybrydowy model pracy – do 40% czasu pracy,
  • możliwość wyboru miejsca pracy z dwóch dostępnych lokalizacji,
  • rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się firmie.